BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie NASZE MIASTO
Lokalizacja
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dane statystyczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zadania publiczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Strategia rozwoju
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ochrona środowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie AKTUALNOŚCI
Wybory 2006
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2008
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Samorządowe 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Prezydenckie 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Powszechny Spis Rolny 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WYBORY DO EUROPARLAMENTU
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WŁADZE I STRUKTURA
Struktura organizacyjna
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Burmistrz
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rada Miejska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Urząd Miejski
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki organizacyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki pomocnicze
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oświadczenia majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o zatrudnieniu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Przetargi
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Obwieszczenia - nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Przetargi na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o wynikach przetargów
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rokowania na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
Wykaz spraw
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Sposób załatwiania
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rejestry i ewidencje
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłata skarbowa
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie PRAWO LOKALNE
Statut
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Uchwały
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Protokoły
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Stanowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłaty i podatki
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zagospodarowanie przestrzenne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Inne dokumenty
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Porządek obrad sesji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia dot. budżetu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie FINANSE MIASTA
Budżet
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Informacje majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dług publiczny
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Realizacja inwestycji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oferty inwestycyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie KONTROLE
Kontrole
BIP w JST - Urząd Miejski w JanikowieStrona główna > PRAWO LOKALNE > Uchwały > Uchwały Rady > Rok 2006 > uchwała nr XXXI-219/2006 Rady Miejskiej w Janikowie z dnia 10...
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie

uchwała nr XXXI-219/2006 Rady Miejskiej w Janikowie z dnia 10 kwietnia 2006r. w sprawie zmian w budżecie na 2006 rok

UCHWAŁA NR XXXI – 219/2006

RADY MIEJSKIEJ W JANIKOWIE
z dnia 10 kwietnia 2006 roku

 
 
w sprawie zmian w budżecie na 2006 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. Nr 142 poz.1591 z 2001r. z późn. zm.) oraz art. 165 ust. 1 i 2,
art. 167 ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 249 poz. 2104)
RADA MIEJSKA

uchwala co następuje :

 
W uchwale Nr XXIX-206/2005 Rady Miejskiej w Janikowie z dnia 29 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2006 rok,

zmienionej:
Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXX-217/2006 z dnia 28 lutego 2006 roku
 
§ 1
I. w § 1 wyrazy “dochody budżetu gminy i miasta wysokości: 29 427 626 PLN”
zastępuje się wyrazami “dochody budżetu gminy i miasta w wysokości 29 009 899 PLN”
Podział dochodów w nowej wersji jest następujący :

Dochody z podatków i opłat – 9 267 046 PLN
Udziały w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa - 4 757 753 PLN
Dochody z majątku gminy –2 756 508 PLN
Pozostałe dochody własne – 1 156 752 PLN
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na finansowanie zadań zleconych – 3 698 610 PLN.
Subwencje ogólne z budżetu państwa dla gmin – 6 715 705 PLN 7. Dotacje na dofinansowanie zadań własnych - 550 705 PLN
8. Środki z funduszy strukturalnych – 106 820 PLN

Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 1

 
II. w § 2 wyrazy “wydatki budżetu gminy i miasta w wysokości 34 257 626 PLN” zastępuje się wyrazami” wydatki budżetu gminy i miasta w wysokości 33 839 899 PLN “

Podział wydatków w nowej wersji jest następujący :

1.Wydatki bieżące w kwocie 25 732 197 PLN
w tym:

- wynagrodzenia wraz z pochodnymi 11 910 493 PLN
- dotacje przekazane przez samorząd 958 332 PLN
- obsługa długu publicznego 216 001 PLN
- wydatki z tytułu poręczeń 169 759 PLN
- remonty 856 563 PLN
- pozostałe wydatki bieżące 11 621 049 PLN

2. Wydatki majątkowe w kwocie – 8 107 702 PLN
w tym:

- inwestycje j.s.t. 7 889 548 PLN
- zakupy inwestycyjne 203 600 PLN
- inwestycje ze środków strukturalnych 14 554 PLN

Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 2

 
§ 2

W § 3 koryguje się plan dochodów i wydatków na realizację zadań zleconych poprzez przeniesienia pomiędzy paragrafami oraz przez wprowadzenie zmian, wynikających z decyzji Wojewody Kujawsko – Pomorskiego w sprawie układu wykonawczego budżetu; plan ogółem po zmianach, stanowi kwotę 3 698 610 PLN.

Szczegółowe zmiany zawierają załączniki Nr 3 i 4

 
§ 3
 
W § 4 uchwały budżetowej wyodrębnia się, po zmianach, kwotę dotacji na realizację zadań publicznych w wysokości 958 332 PLN, w tym wyodrębnia się dotację dla samorządowej instytucji kultury w kwocie 475 332 PLN.

Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 5

 
§ 4
W § 7 uchwały budżetowej i w załączniku Nr 8 do uchwały budżetowej dokonuje się korekty planowanych środków na realizację zadań inwestycyjnych; po zmianach wartość wydatków majątkowych wynosi 8 107 702 PLN.

Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 6

 
§ 5

Deficyt w kwocie 4 830 000 PLN nie ulega zmianie i będzie w całości sfinansowany w ramach zaciągniętej pożyczki oraz za pomocą kredytu długoterminowego zaciągniętego w banku komercyjnym.

§ 6

Wykonanie uchwały zleca się Burmistrzowi Gminy i Miasta.

 
§ 7

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 
 
 
 
 
 
===============================================
  
 
 
 
 
UZASADNIENIE

 
 
Zmiany wprowadzone do budżetu, uchwalonego na 2006 rok, po stronie dochodów i wydatków, korygują go o kwotę 417 727 PLN.
Podstawą zmian budżetowych są:

Informacja Ministra Finansów o ostatecznych wielkościach subwencji ogólnej i planowanych udziałach gminy w podatku dochodowym od osób fizycznych – pismo Nr ST-4820-5/2006 z dnia 14 marca 2006 roku,
Decyzja Wojewody Kujawsko – Pomorskiego Nr WFB.I-3011/4/06 z dnia 2 marca 2006 roku w sprawie układu wykonawczego budżetu, z którego wynikają przyznane dotacje dla gminy na 2006 rok,
Decyzja Wojewody Kujawsko – Pomorskiego Nr WFB.I-3011/W/1/06 z dnia 20 marca 2006 roku w sprawie zwiększenia dotacji celowej,
Decyzja Nr 3/06 i Nr 4/06 z dnia 23 lutego 2006 roku Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w sprawie podziału dotacji celowej. DOCHODY:
W dziale 750 – Administracja publiczna, zwiększa się plan dochodów z tytułu dotacji na zadania zlecone na kwotę 1 800,00 PLN.
W dziale 751 Urzędy naczelnych organów..., wprowadza się kwotę 210,00 PLN z przeznaczeniem na brakowanie dokumentacji nie archiwalnej i przygotowanie dokumentacji archiwalnej z wyborów Prezydenta RP oraz wyborów do Sejmu i Senatu.
W dziale 758 Różne rozliczenia, dokonuje się zwiększenia kwoty subwencji ogólnej w części oświatowej na 2006 rok o 198 028,00 PLN.
W dziale 852 Pomoc społeczna, dokonuje się zmniejszenia planu dotacji na zadania zlecone i dofinansowanie zadań własnych na łączną wartość 690 900,00 PLN.
W dziale 854 Edukacyjna opieka wychowawcza, wprowadza się do planu dochodów budżetowych kwotę 21 835,00 PLN na dofinansowanie świadczeń systemu pomocy materialnej dla uczniów.
Do planu dochodów wprowadza się również ponadplanowe dochody na łączną wartość 51300 PLN.

WYDATKI BIEŻĄCE

W dziale 600 – Transport i łączność, przenoszę planowane środki, pomiędzy paragrafami z przeznaczeniem na opłacenie umów – zleceń, podczas przedłużającej się “Akcji zima”.
W dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa zwiększa się o kwotę 76 263,00 PLN plan wydatków w § 4270 i § 4300 w związku z podwyższeniem stawki funduszu remontowego oraz stawki na utrzymanie części wspólnej, przez wspólnoty mieszkaniowe, w których gmina ma swój udział.
W dziale 720 Informatyka, zwiększa plan wydatków bieżących związanych z eksploatacją internetu w mieście oraz jego rozbudową a także w związku i instalacją serwera pocztowego, na łączną sumę 95 090,00 PLN.
W dziale 750 – Administracja publiczna – wprowadza się do realizacji dodatkowe środki finansowe na zadania zlecone w kwocie 1 800,00 PLN.
754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa.
W dziale tym przenoszę planowane środki pomiędzy paragrafami z przeznaczeniem na zakup sprzętu dla Policji.
W dziale 801 – Oświata i wychowanie na wniosek dyrektorów zwiększam plan wydatków na remonty w Szkole Podstawowej w Broniewicach oraz na opłacenie składek na ubezpieczenie sprzętu w pracowni komputerowej w Szkole Podstawowej w Kołodziejewie.
Ponadto dokonuję korekty naliczenia odpisu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla nauczycieli i pracowników obsługi w szkołach podstawowych, gimnazjum i w przedszkolu.
W dziale 852 – Pomoc społeczna, wprowadzam do realizacji zmniejszone dotacje na zadania zlecone oraz na dofinansowanie zadań własnych.
W dziale 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego zmniejszam plan w poszczególnych podziałkach klasyfikacji budżetowej i przenoszę kwotę 475 332,00 PLN do paragrafu 2480 – Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury, w związku ze zmianami organizacyjnymi.

WYDATKI INWESTYCYJNE
Zmiany w wydatkach inwestycyjnych dotyczą:
Działu 400 – Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę, gdzie podnoszę plan wydatków o kwotę 22 410,00 PLN, związanych z uregulowaniem zobowiązań wobec wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. “budowa kotłowni w Kołudzie Wielkiej”.
Działu 600 – Transport i łączność w związku z wprowadzeniem do realizacji nowego zadania w zakresie budowy ulicy Kozala na odcinku pomiędzy ulicami Dworcową i Przemysłową w Janikowie

Deficyt w kwocie 4 830 000 PLN nie ulega zmianie.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Panie Przewodniczący, Wysoka Rado!
 
Zmiany wprowadzone do budżetu, uchwalonego na 2006 rok, po stronie dochodów i wydatków, korygują go o kwotę 417 727 PLN.
Podstawą zmian budżetowych są:

Informacja Ministra Finansów o ostatecznych wielkościach subwencji ogólnej i planowanych udziałach gminy w podatku dochodowym od osób fizycznych – pismo Nr ST-4820-5/2006 z dnia 14 marca 2006 roku,
Decyzja Wojewody Kujawsko – Pomorskiego Nr WFB.I-3011/4/06 z dnia 2 marca 2006 roku w sprawie układu wykonawczego budżetu, z którego wynikają przyznane dotacje dla gminy na 2006 rok,
Decyzja Wojewody Kujawsko – Pomorskiego Nr WFB.I-3011/W/1/06 z dnia 20 marca 2006 roku w sprawie zwiększenia dotacji celowej,
Decyzja Nr 3/06 i Nr 4/06 z dnia 23 lutego 2006 roku Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w sprawie podziału dotacji celowej. Zmiany obejmują:
1. DOCHODY:
W dziale 750 – Administracja publiczna i w dziale 751 Urzędy naczelnych organów..., zwiększa się plan dochodów z tytułu dotacji na zadania zlecone na kwotę 2 010,00 PLN.
W dziale 758 Różne rozliczenia, dokonuje się zwiększenia kwoty subwencji ogólnej w części oświatowej na 2006 rok o 198 028,00 PLN.
W dziale 852 Pomoc społeczna, dokonuje się zmniejszenia planu dotacji na zadania zlecone i dofinansowanie zadań własnych na łączną wartość 690 900,00 PLN.
W dziale 854 Edukacyjna opieka wychowawcza, wprowadza się do planu dochodów budżetowych kwotę 21 835,00 PLN na dofinansowanie świadczeń systemu pomocy materialnej dla uczniów.
Do planu dochodów wprowadza się również ponadplanowe dochody na łączną wartość 51300 PLN.

2. WYDATKI BIEŻĄCE

W dziale 600 – Transport i łączność, przeniesione zostały planowane środki, pomiędzy paragrafami z przeznaczeniem na opłacenie umów – zleceń, podczas przedłużającej się “Akcji zima”.
W dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa zwiększa się o kwotę 76 263,00 PLN plan wydatków w § 4270 i § 4300 w związku z podwyższeniem stawki funduszu remontowego oraz stawki na utrzymanie części wspólnej przez wspólnoty mieszkaniowe, w których gmina ma swój udział.
W dziale 720 Informatyka, zwiększony jest plan wydatków bieżących związanych z eksploatacją internetu w mieście oraz jego rozbudową a także w związku i instalacją serwera pocztowego, na łączną sumę 95 090,00 PLN.
W dziale 750 – Administracja publiczna – wprowadza się do realizacji dodatkowe środki finansowe na zadania zlecone w kwocie 1 800,00 PLN.
754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa.
W dziale tym przeniesione zostały planowane środki pomiędzy paragrafami z przeznaczeniem na zakup sprzętu dla Policji.
W dziale 801 – Oświata i wychowanie na wniosek dyrektorów zwiększony jest plan wydatków na remonty oraz na opłacenie składek na ubezpieczenie sprzętu w pracowni komputerowej.
Ponadto dokona została korekta naliczenia odpisu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla nauczycieli i pracowników obsługi w szkołach podstawowych, gimnazjum i w przedszkolu.
W dziale 852 – Pomoc społeczna, wprowadza się do realizacji zmniejszone dotacje na zadania zlecone oraz na dofinansowanie zadań własnych.
W dziale 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego zmniejsza się plan w poszczególnych podziałkach klasyfikacji budżetowej. Kwota 475 332,00 PLN przeniesiona zostaje do paragrafu 2480 – Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury w związku ze zmianami organizacyjnymi.

WYDATKI INWESTYCYJNE
Zmiany w wydatkach inwestycyjnych dotyczą:
Działu 400 – Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę, gdzie podniesiony został plan wydatków o kwotę 22 410,00 PLN, związanych z uregulowaniem zobowiązań wobec wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. “budowa kotłowni w Kołudzie Wielkiej”.
Działu 600 – Transport i łączność w związku z wprowadzeniem do realizacji nowego zadania w zakresie budowy ulicy Kozala na odcinku pomiędzy ulicami Dworcową i Przemysłową w Janikowie

Deficyt w kwocie 4 830 000 PLN nie ulega zmianie.

 
 ==========================================

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  załącznik nr 1 (218kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  załąćznik nr 2 (222kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  załącznik nr 3 (215kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  załącznik nr 4 (334kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  załącznik nr 5 (215kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  załąćżnik nr 6 (214kB) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Wytworzył: Barbara Smolik (18 maja 2006)
Opublikował: Barbara Smolik (18 maja 2006, 11:45:24)

Ostatnia zmiana: Barbara Smolik (18 maja 2006, 15:06:58)
Zmieniono: poprawienie błędu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 509

wersja do zapisu wersja do druku  

BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
ostatnia aktualizacja Biuletynu: 24.01.2011 17:23