BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie NASZE MIASTO
Lokalizacja
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dane statystyczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zadania publiczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Strategia rozwoju
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ochrona środowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie AKTUALNOŚCI
Wybory 2006
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2008
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Samorządowe 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Prezydenckie 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Powszechny Spis Rolny 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WYBORY DO EUROPARLAMENTU
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WŁADZE I STRUKTURA
Struktura organizacyjna
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Burmistrz
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rada Miejska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Urząd Miejski
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki organizacyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki pomocnicze
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oświadczenia majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o zatrudnieniu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Przetargi
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Obwieszczenia - nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Przetargi na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o wynikach przetargów
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rokowania na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
Wykaz spraw
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Sposób załatwiania
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rejestry i ewidencje
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłata skarbowa
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie PRAWO LOKALNE
Statut
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Uchwały
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Protokoły
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Stanowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłaty i podatki
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zagospodarowanie przestrzenne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Inne dokumenty
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Porządek obrad sesji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia dot. budżetu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie FINANSE MIASTA
Budżet
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Informacje majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dług publiczny
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Realizacja inwestycji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oferty inwestycyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie KONTROLE
Kontrole
BIP w JST - Urząd Miejski w JanikowieStrona główna > PRAWO LOKALNE > Uchwały > Uchwały Rady > Rok 2006 > Uchwała nr XXXIV-240/2006 Rady Miejskiej w Janikowie z dnia 08...
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie

Uchwała nr XXXIV-240/2006 Rady Miejskiej w Janikowie z dnia 08 września 2006r. w sprawie zmian w budżecie na 2006r.

UCHWAŁA NR XXXIV - 240/2006

RADY MIEJSKIEJ W JANIKOWIE
z dnia 8 września 2006 roku

 
 
w sprawie zmian w budżecie na 2006 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 r. z późn. zm.) oraz art. 165 ust. 1 i 2, art. 167 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U z 2005 roku Nr 249 poz. 2104, Dz.U z 2005 roku Nr 169 poz. 1420, Dz.U. z 2006 roku Nr 45 poz. 319, Dz.U. z 2006 roku Nr 104 poz. 708)

 
 
RADA MIEJSKA
uchwala co następuje :

 
W uchwale Nr XXIX-206/2005 Rady Miejskiej w Janikowie z dnia 29 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2006 rok,
zmienionej :
Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXX-217/2006 z dnia 28 lutego 2006 roku
Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXXI-219/2006 z dnia 10 kwietnia 2006 roku
Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXXII-224/2006 z dnia 28 kwietnia 2006 roku
Zarządzeniem Burmistrza Nr 57/B/2006 z dnia 19 maja 2006 roku
Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXXIII-230/2006 z dnia 30 czerwca 2006 roku
Zarządzeniem Burmistrza Nr 58/B/2006 z dnia 19 lipca 2006 roku
Zarządzeniem Burmistrza Nr 59/B/2006 z dnia 11 sierpnia 2006 roku
 
 
 
I. w § 1 wyrazy “dochody budżetu gminy i miasta w wysokości: 29 286 614 PLN” zastępuje się wyrazami dochody budżetu gminy i miasta w wysokości 29 436 560 PLN”.
Podział dochodów w nowej wersji jest następujący :

Dochody z podatków i opłat – 9 067 746 PLN
Udziały w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa – 4 802 899 PLN
Dochody z majątku gminy – 3 066 508 PLN
Pozostałe dochody własne – 1 158 652 PLN
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na finansowanie zadań zleconych – 3 698 610 PLN
Subwencje ogólne z budżetu państwa na finansowanie zadań zleconych – 6 715 705 PLN
Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących – 734 695 PLN
Środki z funduszy strukturalnych – 140 710 PLN
Środki pozyskane z innych źródeł – 51 035 PLN  
Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 1

 
 
 
II. w § 2 wyrazy “wydatki budżetu gminy i miasta w wysokości 34 116 614 PLN” zastępuje się wyrazami “wydatki budżetu gminy i miasta w wysokości 34 266 560 PLN”.
 
Podział wydatków w nowej wersji jest następujący:

Wydatki bieżące w kwocie 26 671 849 PLN, w tym : - wynagrodzenia wraz z pochodnymi 12 109 167 PLN
- dotacje przekazanie przez samorząd 971 332 PLN
- obsługa długu publicznego 170 000 PLN
- wydatki z tytułu poręczeń 57 169 PLN
- remonty 1 317 547 PLN
- pozostałe 12 046 634 PLN

Wydatki majątkowe w kwocie 7 594 711 PLN , w tym : - inwestycje j.s.t. 7 250 031 PLN
- zakupy inwestycyjne 261 100 PLN
- inwestycje ze środków strukturalnych 83 580 PLN
Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 2

§ 2

W § 4 uchwały budżetowej wyodrębnia się, po zmianach, kwotę dotacji na realizację zadań publicznych w wysokości 971 332 PLN.

Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 3

§ 3

W § 6 dokonuje się zmian w planie wydatków na realizację zadań związanych z programem profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych poprzez przeniesienia planu pomiędzy paragrafami.

Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 4

§ 4
W § 7 uchwały budżetowej i w załączniku Nr 8 do uchwały budżetowej dokonuje się korekty planowanych środków na realizację zadań inwestycyjnych; po zmianach wartość wydatków majątkowych wynosi 7 594 711 PLN.
Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 5

 
§ 5

Deficyt w kwocie 4 830 000 PLN nie ulega zmianie i będzie w całości sfinansowany za pomocą kredytu długoterminowego zaciągniętego w banku komercyjnym oraz pożyczek z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki wodnej.

§ 6

Wykonanie uchwały zleca się Burmistrzowi Gminy i Miasta.

§ 7

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 
 
 
 
 ==================================================
UZASADNIENIE
Zmiany Nr 8 wprowadzone do budżetu uchwalonego na 2006 rok, po stronie dochodów i wydatków korygują go o kwotę 149 946,00 PLN.
Podstawą zmian budżetowych są;

Informacja z Urzędów Skarbowych za I półrocze z wykonania udziałów w podatku dochodowym od osób prawnych. 2 .Aneks Nr 2 do Umowy o dofinansowanie projektu programu “'Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz obszarów wiejskich ” Nr AOW.I-3040-UE-18/2006-61412-UM4200
131/06 z dnia 27 czerwca 2006 r.
3.Informacje od pracownika działu sprzedaży nieruchomości
 
DOCHODY
W dziale 010 – Rolnictwo i łowiectwo wprowadza się plan dochodów z tytułu przyznanych środków na Program Operacyjny “Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich” w ramach Działania 2.3.”Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego” w wysokości 36 246,00 PLN.
W dziale 700 - Gospodarka mieszkaniowa wprowadzam kwotę 305 400,00 PLN, zwiększając tym samym plan z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności...... w kwocie 310 000,00 PLN, która dotyczy sprzedaży działek budowlanych i budynków mieszkalnych , zwiększenia dokonuję na odsetkach od nieterminowych wpłat o kwotę 400 ,00 PLN, oraz zmniejszam plan dochodów z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego o kwotę 5 000,00 PLN, z uwagi na brak zainteresowania tą sprzedażą.
W dziale 756- Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych....., wprowadza się kwotę 150 000,00 PLN zmniejszając tym samym plan udziałów gminy w podatku dochodowym od osób prawnych, na podstawie informacji z Urzędów Skarbowych.
Do planu dochodów wprowadzam również ponadplanowe dochody na łączną kwotę 4 800,00 PLN, oraz zmniejszam plan w dziale 926 – Kultura fizyczna i Sport w wysokości 50 000,00 PLN, w związku z tym iż w okresie wakacyjnym pływalnia była nieczynna.
 
Wydatki bieżące
 
W dziale 600 - Transport i łączność zwiększam plan wydatków na utrzymanie dróg gminnych
o kwotę 193 500 ,00 PLN, zwiększenie dotyczy; remontu nawierzchni dróg w miejscowościach; Broniewice, Skalmierowice, ulicy Przyjeziernej w Janikowie oraz bieżących napraw.
W dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa zwiększam plan wydatków na fundusz remontowy o kwotę 60 000,00 PLN oraz na remont dwóch dachów w budynkach komunalnych w wysokości
30 000,00 PLN. W dziale tym zmniejszam również plan wydatków z tytułu poręczeń i gwarancji o kwotę 112 590,00 PLN, ponieważ zabezpieczone środki nie musiały być wydatkowane, gdyż Wspólnoty Mieszkaniowe, którym gmina poręczała kredyty spłacają je w terminie.
Wdziale 710- Działalność usługowa przenoszę plany wydatków pomiędzy paragrafami w związku z wypłatą umów zleceń dla osoby, która przygotowuje decyzje dla rolników o warunkach zabudowy, zgodnie z wymogami Uni Europejskiej.
W dziale 750 - Administracja publiczna przenosze środki pomiędzy paragrafami a także wprowadzam dodatkowe środki na zakup materiałów i zakup energii oraz promocję gminy.
W dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa przenoszę środki pomiędzy paragrafami.
W dziale 757 - Obsługa długu publicznego. Zmniejszam planowane na rok budżetowy wydatki związane z naliczeniem odsetek od kredytów i pożyczek, ponieważ po ich przeliczeniu kwota zaplanowana nie zostanie wykorzystana.
W dziale 801- Oświata i wychowanie na wniosek dyrektorów szkół podstawowych zmieniam plan wydatków pomiedzy paragrafami.
W dziale 851 - Ochrona zdrowia . Na wniosek Zakładu Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu, który prosi o pomoc finansową w modernizacji Oddziału Urologii zwiększam plan o kwotę 5 000,00 PLN. Natomiast w rozdziale 85154 – Przeciwdziałanie alkoholizmowi przenoszę w ramach tego rozdziału środki na dotację dla Szpitala Wojewódzkiego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu.
852- Pomoc społeczna W dziale tym przenoszę środki pomiędzy paragrafami oraz wprowadzam dodatkowe środki na usługi pozostałe między innymi na prowizję bankową.
W dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska dokonuję zwiększenia planu wydatków;

na zakup drzew i krzewów -15 000,00 PLN,
na zakup usług związanych z wywozem odpadów i akcję p.n “Sprzątanie świata” - 70 000,00 PLN,
na wykonanie zadrzewień jesiennych oraz koszenie terenów zielonych – 30 000,00 PLN,
na zakup energii i usług remontowych – 45 000,00 PLN,
na wynagrodzenie osobowe pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych oraz ich pochodne - 145 750,00 PLN. W dziale 926 – Kultura fizyczna i sport przenoszę plany wydatków pomiędzy paragrafami.
Wydatki inwestycyjne
Zmiany w wydatkach inwestycyjnych dotyczą;
Działu 010 – Rolnictwo i łowiectwo, gdzie zwiększam plan strukturalnych wydatków inwestycyjnych, poprzez korektę z wydatkami bieżącymi, które dotyczą zadań realizowanych w ramach projektu SPO Działania 2.3 “ Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego” na budowę placów zabaw oraz rozbudowę świetlic w Kołudzie Małej i Sielcu.

Działu 400 - Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną gaz i wodę, gdzie zwiększam plan wydatków o kwotę - 110 000,00 PLN, w tym na;

rozbudowę kotłowni w Kołudzie Wielkiej,
budowę rurociągu przy ulicy Wesołej w Kołudzie Wielkiej
zakup wymiennika wraz z wymianą przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ulicy Klonowej 9.
W dziale 700 - Gospodarka mieszkaniowa, gdzie zmniejszam plan o 500 000,00 PLN na termomodernizację budynków mieszkalnych przy ulicy Wilkońskigo 1 i 12 w Janikowie, w związku z otrzymaną pożyczką z WFOŚ w Toruniu przez te wspólnoty.
W dziale 750 – Administracja publiczna zwiększam plan wydatków inwestycyjnych o 10 000,00 PLN na remont dachu budynku administracyjnego.
W dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa zwiększam plan o kwotę
16 500,00 PLN na zakup ratowniczego urządzenia hydraulicznego dla OSP w Trlągu.
W dziale 900 - Gospodarka mieszkaniowa i ochrona środowiska zwiększam plan o 30 000,00 PLN na kanalizację sanitarną przy ulicy Sportowej w Janikowie.
W dziale 926 - Kultura fizyczna i sport zwiększam plan o 4 000,00 PLN na zakup domku drewnianego dla ratowników na plaży w Janikowie.
 
========================================

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  dochody (217kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  wydatki (224kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  dotacje (317kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  komisja alkoholowa (305kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  inwestycje (319kB) 
 
 
 
 
 
 
 
 

 




Wytworzył: Barbara Smolik (25 września 2006)
Opublikował: Barbara Smolik (5 października 2006, 13:35:57)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 322

wersja do zapisu wersja do druku  

BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
ostatnia aktualizacja Biuletynu: 24.01.2011 17:23