Zarządzenie Nr 86/B/2008 Burmistrza Gminy i Miasta Janikowo z dnia 26 września 2008r. ZARZĄDZENIE NR 86/B/2008
BURMISTRZA GMINY I MIASTA JANIKOWO z dnia 26 września 2008 roku w sprawie zmian w budżecie na 2008 rok Na podstawie art.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz.1591 ze zmianami), art.188 ust.1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 249, poz.2104, Dz.U. z 2005 roku Nr 169 poz. 1420, Dz.U. z 2006 roku Nr 45 poz. 319, Dz.U. z 2006 roku Nr 104 poz. 708, Dz.U. z 2006 roku Nr 170 poz. 1217 i 1218, Dz.U. z 2006 roku Nr 249 poz. 1832), uchwały Rady Miejskiej Nr XIII/78/2007 z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy i Miasta Janikowo na rok 2008 zarządza się, co następuje: W uchwale Nr XIII/78/2007 z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2008 rok, zmienionej: 1. Uchwałą Rady Miejskiej Nr XIV/80/2008 z dnia 24 stycznia 2008 roku.
2. Uchwałą Rady Miejskiej Nr XV/87/2008 z dnia 07 marca 2008 roku. 3. Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVII/100/2008 z dnia 18 kwietnia 2008 roku. 4. Zarządzeniem Burmistrza Nr 84/B/2008 z dnia 20 maja 2008 roku. 5. Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVIII/108/2008 z dnia 26 czerwca 2008 roku. 6. Uchwałą Rady Miejskiej Nr XIX/114/2008 z dnia 12 września 2008 roku. § 1. wyrazy „wydatki budżetu gminy i miasta w wysokości: 35 716 194,68 PLN” pozostają bez zmian, dokonuje się jedynie przeniesienia pomiędzy paragrafami oraz rozwiązuje się rezerwę ogólną. Podział wydatków w nowej wersji jest następujący: 1) Wydatki bieżące w kwocie 28 764 195,68 PLN, w tym: a) wynagrodzenia wraz z pochodnymi 13 222 460,18 PLN b) dotacje 1 458 883,00 PLN c) obsługa długu publicznego 316 258,00 PLN d) wydatki z tytułu poręczeń 124 315,00 PLN e) remonty 1 355 870,00 PLN f) pozostałe wydatki bieżące 12 286 409,50 PLN 2) Wydatki majątkowe w kwocie 6 951 999,00 PLN w tym: a) wydatki inwestycyjne 6 902 399,00 PLN b) zakupy inwestycyjne 49 600,00 PLN Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia. § 2. Plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami wynosi 3 799 615,00 PLN i nie uległ zmianie ze względu na dokonanie przeniesień pomiędzy paragrafami. Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia. § 3. Utworzona rezerwa ogólna ulega całkowitemu rozwiązaniu. § 4. Zarządzenie obowiązuje od chwili wydania. ===============================
UZASADNIENIE Zmiany w budżecie na 2008 rok były podyktowane koniecznością zwiększenia planowanych wydatków w działach, co było możliwe po rozwiązaniu rezerwy ogólnej. Korekta dotyczy działów jak niżej: - 750 – Administracja publiczna – o kwotę 26 000,00 PLN na wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, - 801 – Oświata i Wychowanie – o kwotę 64 964,00 PLN na dowożenie uczniów do szkół, w związku z podwyżką cen paliwa, - 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska – o kwotę 9 036,00 PLN na zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii. W oparciu o złożony wniosek przeniesiono planowane środki pomiędzy paragrafami w dziale 852 – Pomoc społeczna na zakup materiałów i wyposażenia oraz usług remontowych. Rezerwa ogólna w kwocie 100 000,00 PLN uległa całkowitemu rozwiązaniu. =================================== do pobrania: wydatki (431kB)
do pobrania: wydatki zadania zlecone (591kB)
do pobrania: wydatki zadania zlecone 2 (588kB)
|