BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie NASZE MIASTO
Lokalizacja
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dane statystyczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zadania publiczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Strategia rozwoju
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ochrona środowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie AKTUALNOŚCI
Wybory 2006
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2008
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Samorządowe 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Prezydenckie 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Powszechny Spis Rolny 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WYBORY DO EUROPARLAMENTU
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WŁADZE I STRUKTURA
Struktura organizacyjna
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Burmistrz
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rada Miejska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Urząd Miejski
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki organizacyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki pomocnicze
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oświadczenia majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o zatrudnieniu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Przetargi
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Obwieszczenia - nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Przetargi na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o wynikach przetargów
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rokowania na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
Wykaz spraw
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Sposób załatwiania
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rejestry i ewidencje
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłata skarbowa
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie PRAWO LOKALNE
Statut
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Uchwały
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Protokoły
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Stanowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłaty i podatki
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zagospodarowanie przestrzenne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Inne dokumenty
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Porządek obrad sesji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia dot. budżetu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie FINANSE MIASTA
Budżet
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Informacje majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dług publiczny
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Realizacja inwestycji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oferty inwestycyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie KONTROLE
Kontrole
BIP w JST - Urząd Miejski w JanikowieStrona główna > PRAWO LOKALNE > Uchwały > Uchwały Rady > Rok 2008 > uchwała Nr XVIII/108/2008 Rady Miejskiej w Janikowie z dnia 26...
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie

uchwała Nr XVIII/108/2008 Rady Miejskiej w Janikowie z dnia 26 czerwca 2008r. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie na 2008r.

UCHWAŁA NR  XVIII/108/2008
RADY MIEJSKIEJ W JANIKOWIE
z dnia 26 czerwca 2008 roku
 
 
w sprawie zmian w budżecie Gminy i Miasta Janikowo na  rok 2008  
 
            Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samo­rzą­dzie gmin­nym   (tekst jednolity Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1591 ze zm.) oraz art. 165 ust. 1 i 2, art. 167 ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 249, poz.2104, Dz.U. z 2005 roku Nr 169 poz. 1420, Dz.U. z 2006 roku Nr 45 poz. 319, Dz.U. z 2006 roku Nr 104 poz. 708, Dz.U. z 2006 roku Nr 170 poz. 1217 i 1218, Dz.U. z 2006 roku nr 249 poz. 1832, Dz.U z 2007 roku nr 88 poz.587, Dz.U. z 2007 roku Nr 115 poz.791, Dz.U. z 2007 roku Nr 140 poz. 964, Dz.U. z 2007 roku Nr 82 poz. 560) uchwala się, co następuje:
 
 
W uchwale Nr XIII/78/2007 z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2008 rok, zmienionej:
1.      Uchwałą Rady Miejskiej Nr XIV/80/2008 z dnia 24 stycznia 2008 roku.
2.      Uchwałą Rady Miejskiej Nr XV/87/2008 z dnia 07 marca 2008 roku.
3.      Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVII/100/2008 z dnia 18 kwietnia 2008 roku.
4.      Zarządzeniem Burmistrza Nr 84/B/2008 z dnia 20 maja 2008 roku.
 
 
§ 1. 1. wyrazy „dochody budżetowe gminy i miasta w wysokości 34 444 894 PLN” zastępuje się wyrazami „dochody budżetowe gminy i miasta w wysokości  34 658 180 PLN”.
 
 
Podział dochodów w nowej wersji jest następujący:
 
1)      Dochody z podatków i opłat: 11 117 371 PLN
2)      Udziały w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa: 5 534 355 PLN
3)      Dochody z majątku gminy:  4 175 142 PLN
4)      Pozostałe dochody własne: 1 186 852 PLN
5)      Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na  zadania zlecone: 3 722 649 PLN
6)      Subwencja ogólna z budżetu państwa dla gminy: 7 573 215 PLN
7)      Dotacje na dofinansowanie zadań własnych:  802 605 PLN
8)      Środki pozyskane z innych źródeł:  545 991 PLN
w tym: z PFRON – 37 719 PLN
            z Unii Europejskiej – 160 139 PLN
            z Banku Gospodarstwa Krajowego – 348 133 PLN
 
                                                     Szczegółowe zmiany zawiera załącznik  Nr 1 do niniejszej uchwały.
 
 
  2. wyrazy „wydatki budżetu gminy i miasta w wysokości: 34 444 894 PLN”, zastępuje się wyrazami „wydatki budżetu gminy i miasta w wysokości: 34 658 180 PLN”.
 
 
 
Podział wydatków w nowej wersji jest następujący:
 
1) Wydatki bieżące w kwocie  28 603 181 PLN, w tym:
      a)  wynagrodzenia wraz z pochodnymi                                                     13 182 329 PLN
      b) dotacje                                                                                            1 458 883 PLN
      c) obsługa długu publicznego                                                                    316 258 PLN
      d) wydatki z tytułu poręczeń                                                                           178 315 PLN
      e) remonty                                                                                          1 365 200 PLN   
      f) pozostałe wydatki bieżące                                                               12 102 196 PLN   
                                                                                                                                                
2)      Wydatki majątkowe w kwocie  6 054 999 PLN w tym:
a) wydatki inwestycyjne                                                                       5 805 225 PLN
b) zakupy inwestycyjne                                                                             49 600 PLN   
c) inwestycje przy udziale środków unijnych                                                  200 174 PLN
           
                                                 Szczegółowe zmiany zawiera załącznik  Nr 2 do niniejszej uchwały.
 
           
 
 
      § 2. Plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w kwocie 3 722 649 PLN pozostaje bez zmiany, ponieważ dokonano przeniesień pomiędzy paragrafami.
 
Szczegółowe zmiany zawiera załącznik  Nr 3 do niniejszej uchwały.
 
 
      § 3. W załączniku Nr 11 do uchwały budżetowej zmienia się plan wydatków na inwestycje gmin­ne. Planowana kwota wydatków inwestycyjnych po zmianach wynosi  6 054 999 PLN.                                                                  
                                                 Szczegółowe zmiany zawiera załącznik  Nr 4 do niniejszej uchwały.
    
      § 4. W załączniku Nr 9 do uchwały budżetowej dokonuje się korekty planu wydatków związanych
z realizacją programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz programu przeciwdziałania narkomanii na rok 2008. Zmiany obejmują przeniesienia planu pomiędzy paragrafami.
 
Szczegółowe zmiany zawiera załącznik  Nr 5 do niniejszej uchwały.
 
     § 5. W załączniku Nr 18 do uchwały  budżetowej  dokonuje się   korekty  planu  wydatków określonych w planie finansowym dochodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Zmiany dotyczą przeniesienia planu pomiędzy paragrafami.
 
 Szczegółowe zmiany zawiera załącznik  Nr 6 do niniejszej uchwały.
                                        
     § 6. Wykonanie uchwały zleca się Burmistrzowi Gminy i Miasta.
 
     § 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 ========================================
 
 
 
 
UZASADNIENIE
 
Zmian w budżecie na 2008 rok dokonuję na podstawie:
- Decyzji Wojewody Kujawsko – Pomor­skiego  Nr WFB.I.3011-16/08 z dnia 14 maja 2008 roku,
- Decyzji Wojewody Kujawsko- Pomorskiego Nr WFB.I.3011-18/08 z dnia 21 maja 2008 roku.      
 
Przyznane dotacje celowe dotyczą  korekty planów w dziale 801 i 852  w odniesieniu do dochodów związanych z realizacją własnych zadań bieżących i dotyczą dofinansowania pracodawcom kosztów przygotowania zawodowego młodocianych pracowników oraz realizacji programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”.
 
Wprowadzono do planu dochody ponadplanowe w kwocie 122 900 PLN w dziale 756 „Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem”.
 
WYDATKI  BUDŻETOWE
W dziale 010 – Rolnictwo i łowiectwo - przeniesiono plany wydatków pomiędzy paragrafami.
 
W dziale 600 – Transport i łączność – zmiany dotyczą zwiększenia planu wydatków o kwotę 30 000 PLN i dotyczą wykonania projektu zamierzenia inwestycyjnego pn. Budowa obwodnicy.
 
W dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa – wprowadza się dodatkowe środki w kwocie 25 000 PLN z przeznaczeniem na wypłatę odszkodowań z tytułu braku lokali socjalnych oraz na opłaty za użytkowanie wieczyste nieruchomości.
 
W dziale 710 – Działalność usługowa – wprowadza się dodatkowe środki z przeznaczeniem na  wydatki związane z wyceną lokali mieszkalnych.
 
W dziale 750 – Administracja publiczna – zmiany dotyczą zwiększenia wydatków na zakup energii oraz na akcesoria komputerowe.
 
W dziale 751 – Urzędy naczelnych organów władzy… - przeniesiono plany wydatków pomiędzy paragrafami.
 
W dziale 756 – Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych …. – zwiększenie planu wydatków o kwotę 8 000 PLN celem zabezpieczenia środków na wypłatę wynagrodzenia agencyjno-prowizyjnego dla sołtysów za pobór podatków.
 
W dziale 757 – Obsługa długu publicznego – koryguje się plan potencjalnych spłat pożyczek zaciągniętych przez wspólnoty mieszkaniowe, które poręczała gmina o kwotę 75 000 PLN.
 
W dziale 758 – Różne rozliczenia – dokonuje się zmniejszenia rezerwy o kwotę 274 078 PLN, która została utworzona ze środków subwencji oświatowej na pokrycie wydatków szkół z tytułu podwyżek płac dla nauczycieli.
 
W dziale 801 – Oświata i wychowanie – wprowadza się zwiększenie wydatków na wynagrodzenia
i pochodne w kwocie 274 078 PLN z rezerwy utworzonej ze środków subwencji oświatowej  oraz w kwocie 39 346 PLN z dotacji na dofinansowanie pracodawcom kosztów przygotowania zawodo-wego młodocianych pracowników. Ponadto dokonuje się przeniesień wydatków pomiędzy paragrafami.
 
 
W dziale 851 – Ochrona zdrowia – przeniesiono plany wydatków pomiędzy paragrafami, w tym na wniosek Przewodniczącego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
 
W dziale 852 – Pomoc społeczna - zmiany dotyczą zwiększenia wydatków w związku z otrzyma-niem dotacji na realizację programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” oraz przeniesień wydatków pomiędzy paragrafami dokonanych na podstawie wniosku kierownika  MGOPS.
 
W dziale 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza – zwiększenie planu wydatków o kwotę 6 822 PLN na wynagrodzenia i pochodne.
 
W dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska – zmiany dotyczą zwiększenia planu wydatków o kwotę 15 000 PLN z przeznaczeniem na ekwiwalenty za odzież roboczą i zakup narzędzi dla osób zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.
 
W dziale 926 – Kultura fizyczna i sport – zwiększenie planu dotyczy wydatków  inwestycyjnych – budowa hali widowiskowo-sportowej oraz przeniesień planu wydatków pomiędzy paragrafami.
 
Ogółem  saldo zmiany w planie dochodów i wydatków wynosi  213 286,00 PLN po stronie zwiększeń.
 
 
 
 =====================================
 

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  dochody (430kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  wydatki (439kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  wydatki zadania zlecone (588kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  inwestycje (678kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  wydatki inwestycyjne (679kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  komisja (520kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  wydatki komisji (521kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  GFOŚ i GW (48kB)

do pobrania:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  wydatki zadania zlecone 2 (591kB)
 




Wytworzył: Barbara Smolik (4 lipca 2008)
Opublikował: Barbara Smolik (4 lipca 2008, 09:33:06)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 157

wersja do zapisu wersja do druku  

BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
ostatnia aktualizacja Biuletynu: 24.01.2011 17:23