REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH Janikowo, 2010-02-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 1/ZP/2010. Nazwa zadania: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH RECYKLEREM Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm.) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO Adres zamawiającego: ul. Przemysłowa 6 Kod Miejscowość: 88-160 Janikowo Telefon: (52) 35 83 621 ; (52) 35 144 11 Faks: / (52) 35 13 519 adres strony internetowej: www.janikowo.com.pl ; www.bip.janikowo.lo.pl
adres poczty elektronicznej e-mail: zbigniew.pyzik@janikowo.com.pl Godziny urzędowania: od 07:15 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6 pok. 225 Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Remont cząstkowy nawierzchni ulic i dróg gminnych przy użyciu recyklera wg następującej technologii:
1.Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów. 2.Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu oraz w razie potrzeby osuszenie palnikiem gazowym.
3.Skropienie uszkodzonego miejsca emulsja asfaltową. 4.Rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej przygotowanej w recyklerze , w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia.
5.Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
Szacunkowa ilość wbudowanej masy :150 Mg Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 45.23.31.40-2 Roboty drogowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie : po podpisaniu umowy zakończenie ; 31 grudnia 2010r. VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2)posiadania wiedzy i doświadczenia, Należy wykazać wykonanie co najmniej trzech remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, każda o wartości robót nie mniejszej niż 50 000, 00zł brutto. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie ( referencje, protokoły odbioru, itp.)
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, a) przedłożą polisę lub inny dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. suma ubezpieczenia minimum na 150 000PLN 5) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera pkt.VI SIWZ. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-03-04 do godz. 09:00 w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-03-04, o godz. 09:30 w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 119 Sala Konferencyjna
XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej,
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 33683 Data zamieszczenia 2010-02-18: SIWZ (116kB): Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 (28kB): Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 (22kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-Załącznik nr 3 (24kB): Wykaz robót budowlanych Załącznik nr 4 (23kB):
BURMISTRZ Gminy i Miasta Janikowo Andrzej Brzeziński
|