BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie NASZE MIASTO
Lokalizacja
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dane statystyczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zadania publiczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Strategia rozwoju
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ochrona środowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie AKTUALNOŚCI
Wybory 2006
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2008
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Samorządowe 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Prezydenckie 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Powszechny Spis Rolny 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WYBORY DO EUROPARLAMENTU
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WŁADZE I STRUKTURA
Struktura organizacyjna
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Burmistrz
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rada Miejska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Urząd Miejski
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki organizacyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki pomocnicze
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oświadczenia majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o zatrudnieniu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Przetargi
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Obwieszczenia - nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Przetargi na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o wynikach przetargów
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rokowania na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
Wykaz spraw
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Sposób załatwiania
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rejestry i ewidencje
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłata skarbowa
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie PRAWO LOKALNE
Statut
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Uchwały
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Protokoły
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Stanowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłaty i podatki
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zagospodarowanie przestrzenne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Inne dokumenty
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Porządek obrad sesji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia dot. budżetu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie FINANSE MIASTA
Budżet
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Informacje majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dług publiczny
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Realizacja inwestycji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oferty inwestycyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie KONTROLE
Kontrole
BIP w JST - Urząd Miejski w JanikowieStrona główna > Zamówienia publiczne > Przetargi > REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie

REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH

Janikowo, 2010-02-18

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 1/ZP/2010.
Nazwa zadania: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH
                        RECYKLEREM
                                                                              
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm.) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego: GMINA  JANIKOWO
Adres zamawiającego: ul. Przemysłowa 6
Kod Miejscowość:           88-160 Janikowo
Telefon: (52) 35 83 621 ; (52) 35 144 11 
Faks:     / (52) 35 13 519
adres strony internetowej: www.janikowo.com.pl ; www.bip.janikowo.lo.pl

adres poczty elektronicznej            e-mail: zbigniew.pyzik@janikowo.com.pl
 
Godziny urzędowania: od 07:15 do 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.janikowo.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6 pok. 225
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. 
Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
 Przedmiotem zamówienia jest: Remont cząstkowy nawierzchni ulic i dróg gminnych przy użyciu recyklera wg następującej technologii:
                                                 

1.Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów.
2.Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu oraz w razie potrzeby        osuszenie palnikiem gazowym.

3.Skropienie uszkodzonego miejsca emulsja asfaltową.
4.Rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej przygotowanej w recyklerze ,       w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia.

5.Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.

Szacunkowa ilość wbudowanej masy :150 Mg
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV
45.23.31.40-2  Roboty drogowe

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
  
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
rozpoczęcie : po podpisaniu umowy
zakończenie ; 31 grudnia 2010r.
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
Należy wykazać wykonanie co najmniej trzech remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, każda o wartości robót nie mniejszej
niż 50 000, 00zł brutto. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie ( referencje, protokoły odbioru, itp.)
 

3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
 a) przedłożą polisę lub inny dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
suma ubezpieczenia minimum na 150 000PLN
 
5) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera pkt.VI SIWZ.
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2010-03-04 do godz. 09:00
w siedzibie zamawiającego
 Urząd Miejski
ul. Przemysłowa 6
88-160 Janikowo
Pokój nr 115 Sekretariat 


 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-03-04, o godz. 09:30
w siedzibie zamawiającego
 Urząd Miejski
ul. Przemysłowa 6
88-160 Janikowo
Pokój nr 119 Sala Konferencyjna

 XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
 Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej,



XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 33683 Data zamieszczenia 2010-02-18:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  SIWZ (116kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 (28kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 (22kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-Załącznik nr 3 (24kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Wykaz robót budowlanych Załącznik nr 4 (23kB):


                                                                              BURMISTRZ
                                                                       Gminy i Miasta Janikowo
                                            
                                                                             Andrzej Brzeziński
 
 




Wytworzył: Grażyna Derkowska (18 lutego 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (18 lutego 2010, 12:03:15)

Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (19 lutego 2010, 08:59:48)
Zmieniono: edycja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 402

wersja do zapisu wersja do druku  

BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
ostatnia aktualizacja Biuletynu: 24.01.2011 17:23