BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie NASZE MIASTO
Lokalizacja
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dane statystyczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zadania publiczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Strategia rozwoju
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ochrona środowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie AKTUALNOŚCI
Wybory 2006
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2008
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Samorządowe 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Prezydenckie 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Powszechny Spis Rolny 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WYBORY DO EUROPARLAMENTU
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WŁADZE I STRUKTURA
Struktura organizacyjna
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Burmistrz
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rada Miejska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Urząd Miejski
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki organizacyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki pomocnicze
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oświadczenia majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o zatrudnieniu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Przetargi
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Obwieszczenia - nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Przetargi na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o wynikach przetargów
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rokowania na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
Wykaz spraw
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Sposób załatwiania
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rejestry i ewidencje
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłata skarbowa
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie PRAWO LOKALNE
Statut
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Uchwały
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Protokoły
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Stanowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłaty i podatki
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zagospodarowanie przestrzenne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Inne dokumenty
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Porządek obrad sesji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia dot. budżetu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie FINANSE MIASTA
Budżet
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Informacje majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dług publiczny
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Realizacja inwestycji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oferty inwestycyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie KONTROLE
Kontrole
BIP w JST - Urząd Miejski w JanikowieStrona główna > Zamówienia publiczne > Przetargi > Wykonanie kanalizacji sanitarnej Sielec- Kołuda Wielka – Kołuda...
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie

Wykonanie kanalizacji sanitarnej Sielec- Kołuda Wielka – Kołuda Mała

Janikowo, 2010-03-24

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

UWAGA

ZAMAWIAJACY DODAŁ ZAŁĄCZNIK NR 9 -Wyjasnienia treści SIWZ

Wyjaśnienia treśći SIWZ - Załącznik nr 10 Ptania -Odpowiedzi

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 2/ZP/2010.
Nazwa zadania: Wykonanie kanalizacji sanitarnej Sielec- Kołuda Wielka – Kołuda Mała
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm.) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
 
Nazwa zamawiającego: GMINA  JANIKOWO
Adres zamawiającego: ul. Przemysłowa 6
Kod Miejscowość:           88-160 Janikowo
Telefon: (52) 35 83 621 ; (52) 35 144 11 
Faks:     / (52) 35 13 519
adres strony internetowej: www.janikowo.com.pl ; www.bip.janikowo.lo.pl

adres poczty elektronicznej            e-mail: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl
 
Godziny urzędowania: od 07:15 do 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.janikowo.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6 pok. 221.
 Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. 
Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
 Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kanalizacji sanitarnej Sielec- Kołuda Wielka
 – Kołuda Mała w zakresie:
1)     Kanalizacja grawitacyjna Kołuda Mała
2)     Kanalizacja grawitacyjna Sielec
3)     Przewody ciśnieniowe Sielec- Kołuda Wielka- Kołuda Mała
4)     Tłocznie ścieków 3 szt.
5)     Pompownie przydomowe 10 szt.
 
 
Szczegółowy zakres robót zawiera:
Szczegółowy zakres robót zawiera Projekt budowlany( część opisowa)  oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Załącznik nr 5 i 6
Przedmiary robót stanowią  dokumenty  pomocnicze  do wyceny zadania.
 
Zamawiający ze względu na format i objętość części rysunkowej  dokumentacji udostępni ją  do wglądu w Urzędzie Miejski w Janikowie ; ul. Przemysłowa 6 pok. 225
 
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu  przebiegu kanalizacji  oraz zapoznania się z dokumentacją techniczną celem zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem  elementów niezbędnych do wykonania umowy.
 
Instytucja finansująca : Europejski Fundusz Rolny Rozwoju Obszarów Wiejskich
w wysokości 1 100 000,00PLN
Gmina Janikowo w pozostałej wysokości
.
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV
45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
 Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie
  do 31.08.2010r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej jednego zadania o wartości minimum 800 000,00zł netto , robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotu zamówienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie
 
 
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a) potwierdzą  dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjne  w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych  -1 osoba  ,  Należy dołączyć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w podanej specjalności , oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby .
 
 
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
a) przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Informacja o wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej musi być
w wysokości minimum złożonej oferty.
 
 b) przedłożą polisę lub inny dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej-
suma ubezpieczenia minimum na 500 000PLN
 
5) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera pkt.VI SIWZ.
 
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 80 000,00 zł ,
słownie: osiemdziesiąttysięcyzłotych00/100.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2010-04-07 do godz. 08:00
w siedzibie zamawiającego
 Urząd Miejski
ul. Przemysłowa 6
88-160 Janikowo
Pokój nr 115 Sekretariat


 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-04-07, o godz. 08:30
w siedzibie zamawiającego
 Urząd Miejski
ul. Przemysłowa 6
88-160 Janikowo
Pokój nr 119 Sala Konferencyjna

 XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
 Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej,

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 65157-2010 Data zamieszczenia 2010-03-24:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  SIWZ (139kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 (29kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 (22kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-Załącznik nr 3 (24kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Wzór umowy - Załącznki nr 4 (118kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Wykaz robót budowlanych Załącznik nr 5 (23kB):Opis techniczny - załącznik nr 6 (wielkość pliku 50 MB):Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7:Plan sytuacyjny - załącznik nr 8 (wielkość pliku 50 MB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Wyjaśnienia treści SIWZ 9 (233kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Wyjaśnienia treści SIWZ Załącznik nr 10 Pytania - Odpowiedzi (179kB)


                                                                              BURMISTRZ
                                                                       Gminy i Miasta Janikowo
                                            
                                                                             Andrzej Brzeziński
 
 
 




Wytworzył: Grażyna Derkowska (24 marca 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (24 marca 2010, 13:44:32)

Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (31 marca 2010, 13:30:29)
Zmieniono: Wyjaśnienia treści SIWZ-Załącznik nr 10

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 581

wersja do zapisu wersja do druku  

BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
ostatnia aktualizacja Biuletynu: 24.01.2011 17:23