Wykonanie kanalizacji sanitarnej Sielec- Kołuda Wielka – Kołuda Mała Janikowo, 2010-03-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
UWAGA
ZAMAWIAJACY DODAŁ ZAŁĄCZNIK NR 9 -Wyjasnienia treści SIWZ
Wyjaśnienia treśći SIWZ - Załącznik nr 10 Ptania -Odpowiedzi
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 2/ZP/2010. Nazwa zadania: Wykonanie kanalizacji sanitarnej Sielec- Kołuda Wielka – Kołuda Mała Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm.) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO Adres zamawiającego: ul. Przemysłowa 6 Kod Miejscowość: 88-160 Janikowo Telefon: (52) 35 83 621 ; (52) 35 144 11 Faks: / (52) 35 13 519 adres strony internetowej: www.janikowo.com.pl ; www.bip.janikowo.lo.pl
adres poczty elektronicznej e-mail: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl Godziny urzędowania: od 07:15 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6 pok. 221. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kanalizacji sanitarnej Sielec- Kołuda Wielka – Kołuda Mała w zakresie: 1) Kanalizacja grawitacyjna Kołuda Mała 2) Kanalizacja grawitacyjna Sielec 3) Przewody ciśnieniowe Sielec- Kołuda Wielka- Kołuda Mała 4) Tłocznie ścieków 3 szt. 5) Pompownie przydomowe 10 szt. Szczegółowy zakres robót zawiera: Szczegółowy zakres robót zawiera Projekt budowlany( część opisowa) oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Załącznik nr 5 i 6 Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Zamawiający ze względu na format i objętość części rysunkowej dokumentacji udostępni ją do wglądu w Urzędzie Miejski w Janikowie ; ul. Przemysłowa 6 pok. 225 UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu przebiegu kanalizacji oraz zapoznania się z dokumentacją techniczną celem zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. Instytucja finansująca : Europejski Fundusz Rolny Rozwoju Obszarów Wiejskich w wysokości 1 100 000,00PLN Gmina Janikowo w pozostałej wysokości. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 31.08.2010r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2)posiadania wiedzy i doświadczenia, Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej jednego zadania o wartości minimum 800 000,00zł netto , robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotu zamówienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) potwierdzą dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjne w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych -1 osoba , Należy dołączyć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w podanej specjalności , oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby . 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, a) przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej musi być w wysokości minimum złożonej oferty. b) przedłożą polisę lub inny dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 500 000PLN 5) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera pkt.VI SIWZ. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 80 000,00 zł , słownie: osiemdziesiąttysięcyzłotych00/100.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-04-07 do godz. 08:00 w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-04-07, o godz. 08:30 w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 119 Sala Konferencyjna
XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej,
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 65157-2010 Data zamieszczenia 2010-03-24: SIWZ (139kB): Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 (29kB): Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 (22kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia-Załącznik nr 3 (24kB): Wzór umowy - Załącznki nr 4 (118kB): Wykaz robót budowlanych Załącznik nr 5 (23kB):Opis techniczny - załącznik nr 6 (wielkość pliku 50 MB):Dokumentacja techniczna - załącznik nr 7:Plan sytuacyjny - załącznik nr 8 (wielkość pliku 50 MB): Wyjaśnienia treści SIWZ 9 (233kB): Wyjaśnienia treści SIWZ Załącznik nr 10 Pytania - Odpowiedzi (179kB)
BURMISTRZ Gminy i Miasta Janikowo Andrzej Brzeziński
|