Modernizacja drogi gminnej Broniewice - Wierzejewice.
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA JANIKOWO
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 6
Miejscowość: Janikowo
Kod pocztowy:
88-160
Województwo:
Kujawsko-pomorskie
Tel.: (52)
35 83 621 ; (52) 35 144 11
Faks: (52) 35 13 519
Adres strony internetowej
zamawiającego (jeżeli posiada): www.janikowo.com.pl ; www.bip.janikowo.lo.pl
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja
samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Modernizacja drogi
gminnej Broniewice - Wierzejewice
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty
budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja
drogi gminnej Broniewice - Wierzejewice w zakresie:
1. Oczyszczenie i skropienie
istniejącej nawierzchni bitumicznej powierzchniowo utrwalonej emulsją bitumiczną
w ilości 0,4 kg/m2 – 2.625,00 m2.
2. Wykonanie nawierzchni z masy
betonu asfaltowego wg PN-S-96025:2000 (warstwa wiążąca), grubość warstwy po
zagęszczeniu 4 cm
– 2.625,00 m2.
3. Wykonanie nawierzchni z masy
betonu asfaltowego wg PN-S-96025:2000 (warstwa ścieralna), grubość warstwy po
zagęszczeniu 4 cm
– 2.2625,00 m2.
Przedmiary robót
stanowią dokumenty pomocnicze
do wyceny zadania.
UWAGA:
Wykonawca
zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu przebiegu przyłączy oraz zapoznania się z
dokumentacją techniczną celem zdobycia wszelkich informacji, które mogą być
konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się
możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub
pominięciem elementów niezbędnych do
wykonania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających tak
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających do
50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny
Główny przedmiot
45 23 31 00-0
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2)
Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
data zakończenia: 31.08.2010
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga
wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla
całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł , (słownie: trzy tysiące złotych00/100).
3. Wykonawca wnosi wadium w
wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na
rachunek bankowy:
Piastowski Bank Spółdzielczy
Nr 32 8185 0006 0000 0185 2000 0007
dane i numer rachunku bankowego
zamawiającego dla wadium
z adnotacją
„wadium –
Modernizacja drogi gminnej Broniewice - Wierzejewice”
a ksero dokumentu dołączyć do oferty.
2) w
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w
gwarancjach bankowych,
4) w
gwarancjach ubezpieczeniowych
5) w
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
w terminie 2010-07-13 do godz. 08:00,
sposób przekazania:
W
przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium
przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy
złożyć przed upływem terminu składania ofert
w siedzibie Zamawiającego:
Urząd
Miejski w Janikowie,
ul. Przemysłowa
6 w kasie pok. 209 I piętro.
a ksero dokumentu
dołączyć do oferty.
4. Za
termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin
uznania na rachunku zamawiającego.
5. W
zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w
art. 45 i 46.
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje
się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia : nie
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
-
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga
posiadania specjalnych uprawnień.
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku -
Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku-
Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
a) przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
Informacja o wysokości
posiadanych środków lub zdolności kredytowej musi być minimum
w wysokości złożonej oferty.
b) przedłożą polisę lub inny dokument /
aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający ,że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej-
suma ubezpieczenia minimum na 200 000 PLN
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE
PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada
rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu na zdolność finansową
innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą
podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26
ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość
posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność
kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1
pkt 2 ustawy - aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.
4.3.1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6 INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1; Oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-Załącznik nr 2; Kosztorysy ofertowe, dowód wniesieni wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość
ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50
% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany terminu zakończenia prac, jeżeli konieczny będzie dodatkowy
czas na wykonanie robót budowlanych , w przypadku 1) zmiany dokumentacji
projektowej lub i specyfikacji technicznej, 2) udokumentowanych opóźnień
niezależnych od Wykonawcy
V.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Urząd
Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, pokój 225
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 13.07.2010r Godzina: 08:00
Miejsce: Urząd
Miejski
ul.
Przemysłowa 6
88-160
Janikowo
Pokój
nr 115 Sekretariat
IV.4.5) Termin związania ofertą
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 170135-2010
data zamieszczenia 29.06.2010r.: SIWZ (165kB): Formularz ofertowy Zał.nr 1 (62kB): Ośwaidczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu Zał.nr 2 (66kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał.nr 3 (68kB): Wzór umowy Zał.4 (110kB):
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Janikowo
Andrzej
Brzeziński
|