: Przewóz dzieci do Szkół Podstawowych, Gimnazjum z Gminy Janikowo w roku szkolnym 2010-2011
Janikowo. 26.07.2010r.
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA JANIKOWO
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 6
Miejscowość: Janikowo
Kod pocztowy:
88-160
Województwo:
Kujawsko-pomorskie
Tel.: (52)
35 83 621 ; (52) 35 144 11
Faks: (52) 35 13 519
Adres strony internetowej
zamawiającego (jeżeli posiada): www.janikowo.com.pl ; www.bip.janikowo.lo.pl
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja
samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Przewóz dzieci do Szkół
Podstawowych, Gimnazjum z Gminy Janikowo w roku szkolnym 2010-2011
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest: Przewóz dzieci do Szkół Podstawowych, Gimnazjum z Gminy
Janikowo w roku szkolnym 2010-2011
Szczegółowy zakres
przedmiotu zamówienia zawiera: Zadanie I – Załącznik nr 7 oraz
załącznik nr 9
Zadanie II – Załącznik nr 8
oraz załącznik nr 9
Zakres
usług obejmuje dowóz dzieci do szkół:
I. Gimnazjum w Janikowie
II. Szkoła Podstawowa ul. Kozala w
Janikowie
III. Szkoła Podstawowa ul. Szkolna w
Janikowie
IV. Szkoła Podstawowa w Ludzisku V. Szkoła Podstawowa w
Broniewicach
VI. Szkoła Podstawowa w
Kołodziejewie
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających tak
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających do
50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny
Główny przedmiot
60100000-9
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak liczba części: 2
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2)
Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany termin rozpoczęcia i zakończenia Zadania I i
Zadania II ustala się na dzień:
od 01.09.2010r do 24.06.2011r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje
się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia : nie
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Działalność
prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania
licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- Wykazanie przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 – że w okresie
ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
wykonywał zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiot zamówienia, a jeżeli
okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę o
wartości 100 000,00 zł (wartość nie ulega zmianie w przypadku złożenia oferty
na jedno lub dwa zadania) z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie (referencje).
III.
3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- Wykonawca załączy wykaz pojazdów autokarowych –
Załącznik nr 6 – minimum 4 autokary na każde zadanie z minimalną
ilością 45 miejsc siedzących dla pasażerów wraz z kopią dowodów
rejestracyjnych oraz badań technicznych, aktualnych na dzień składania ofert
dla każdego autokaru, potwierdzonych „za zgodność z oryginałem”.
W przypadku składania ofert na
dwa zadania minimalna ilość autokarów powinna wynosić 8 z minimalną ilością
45 miejsc siedzących.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
-
przedłożą polisę lub inny
dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 100 000 PLN (suma ubezpieczenia nie ulega zmianie w przypadku
złożenia oferty na jedno lub dwa zadania)
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE
PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub
licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu
realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi
zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.
4.3.1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie
zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6 INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w
pkt III.5) Formularz ofertowy – wypełniony
i podpisany przez Wykonawcę – Załącznik
nr 1, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa
zamówień publicznych - Załącznik nr 2
III.7) Czy ogranicza się możliwość
ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50
% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Urząd
Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, pokój 221
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 03.08.2010r Godzina: 09:00
Miejsce: Urząd
Miejski
ul.
Przemysłowa 6
88-160
Janikowo
Pokój
nr 115 Sekretariat
IV.4.5) Termin związania ofertą
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie
przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz dzieci do Szkół Podstawowych, Gimnazjum z Gminy
Janikowo w roku szkolnym 2010-2011-Zadanie I.
1) Krótki opis ze
wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I -
Załącznik nr 7 oraz załącznik nr 9.2) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.3) Czas trwania lub
termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.4) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz dzieci do Szkół Podstawowych, Gimnazjum z Gminy
Janikowo w roku szkolnym 2010-2011-Zadanie II.
1) Krótki opis ze
wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II -
Załącznik nr 8 oraz załącznik nr 9.2) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.3) Czas trwania lub
termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.4) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 224634-2010 Data
zamieszczenia 2010-07-26: SIWZ (130kB): Formularz ofertowy Zał. nr 1 (78kB): Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (66kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (68kB): Wzór umowy Zał. nr 4 (48kB): WYKAZ WYKONYWANYCH USŁUG Zał.nr 5 (71kB): WYKAZ POJAZDÓW Zał. nr 6 (71kB): ZESTAWIENIE TRAS ZADANIE I Zał. nr 7 (37kB): ZESTAWIENIE TRAS ZADANIE II Zał. nr 8 (68kB): Mapka miejscowości Zał. nr 9 (1305kB)
|