BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie NASZE MIASTO
Lokalizacja
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dane statystyczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zadania publiczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Strategia rozwoju
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ochrona środowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie AKTUALNOŚCI
Wybory 2006
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2008
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Samorządowe 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Prezydenckie 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Powszechny Spis Rolny 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WYBORY DO EUROPARLAMENTU
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WŁADZE I STRUKTURA
Struktura organizacyjna
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Burmistrz
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rada Miejska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Urząd Miejski
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki organizacyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki pomocnicze
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oświadczenia majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o zatrudnieniu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Przetargi
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Obwieszczenia - nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Przetargi na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o wynikach przetargów
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rokowania na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
Wykaz spraw
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Sposób załatwiania
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rejestry i ewidencje
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłata skarbowa
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie PRAWO LOKALNE
Statut
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Uchwały
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Protokoły
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Stanowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłaty i podatki
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zagospodarowanie przestrzenne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Inne dokumenty
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Porządek obrad sesji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia dot. budżetu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie FINANSE MIASTA
Budżet
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Informacje majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dług publiczny
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Realizacja inwestycji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oferty inwestycyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie KONTROLE
Kontrole
BIP w JST - Urząd Miejski w JanikowieStrona główna > Zamówienia publiczne > Przetargi > : Przewóz dzieci do Szkół Podstawowych, Gimnazjum z Gminy Janikowo...
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie

: Przewóz dzieci do Szkół Podstawowych, Gimnazjum z Gminy Janikowo w roku szkolnym 2010-2011

                                                                                      Janikowo. 26.07.2010r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 

Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy
 Zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA  JANIKOWO   Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 6 Miejscowość: Janikowo   Kod pocztowy: 88-160 Województwo: Kujawsko-pomorskie Tel.: (52) 35 83 621 ; (52) 35 144 11     Faks: (52) 35 13 519   Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.janikowo.com.pl ; www.bip.janikowo.lo.pl          
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja samorządowa   
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Przewóz dzieci do Szkół Podstawowych, Gimnazjum z Gminy Janikowo w roku szkolnym 2010-2011

 
II.1.2) Rodzaj zamówienia Usługi II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Przewóz dzieci do Szkół Podstawowych, Gimnazjum z Gminy Janikowo w roku szkolnym 2010-2011 
 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera:
 Zadanie I – Załącznik nr 7 oraz załącznik nr 9 Zadanie II – Załącznik nr 8 oraz załącznik nr 9   Zakres usług obejmuje dowóz dzieci do szkół:
I.       Gimnazjum w Janikowie
II.      Szkoła Podstawowa ul. Kozala w Janikowie
III.    Szkoła Podstawowa ul. Szkolna w Janikowie
IV.    Szkoła Podstawowa w Ludzisku
 V.     Szkoła Podstawowa w Broniewicach
VI.    Szkoła Podstawowa w Kołodziejewie
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających  do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)   Słownik główny   Główny przedmiot 60100000-9   II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:        tak                 liczba części: 2 II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:     nie
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany termin rozpoczęcia i zakończenia Zadania I i Zadania II ustala się na dzień:
od 01.09.2010r do 24.06.2011r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia :     nie
 
 
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania         
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.  
III. 3.2) Wiedza i doświadczenie   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykazanie przez Wykonawcę – Załącznik nr 5 – że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonywał zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości 100 000,00 zł (wartość nie ulega zmianie w przypadku złożenia oferty na jedno lub dwa zadania) z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje).  
III. 3.3) Potencjał techniczny   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  - Wykonawca załączy wykaz pojazdów autokarowych – Załącznik nr 6 – minimum 4 autokary na każde zadanie z minimalną ilością 45 miejsc siedzących dla pasażerów wraz z kopią dowodów rejestracyjnych oraz badań technicznych, aktualnych na dzień składania ofert dla każdego autokaru, potwierdzonych „za zgodność z oryginałem”. W przypadku składania ofert na dwa zadania minimalna ilość autokarów powinna wynosić 8 z minimalną ilością 45 miejsc siedzących.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  - przedłożą polisę lub inny dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 100 000 PLN (suma ubezpieczenia nie ulega zmianie w przypadku złożenia oferty na jedno lub dwa zadania)
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:   -  koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:  
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert  
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych   Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 III. 4.3.1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-  nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert  
 
III.6 INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)  Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – Załącznik nr 1, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony    
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert   Najniższa cena                                             
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3 ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
 
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.bip.janikowo.lo.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Urząd Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, pokój 221
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data:   03.08.2010r     Godzina: 09:00 Miejsce: Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat
IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz dzieci do Szkół Podstawowych, Gimnazjum z Gminy Janikowo w roku szkolnym 2010-2011-Zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Załącznik nr 7 oraz załącznik nr 9.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz dzieci do Szkół Podstawowych, Gimnazjum z Gminy Janikowo w roku szkolnym 2010-2011-Zadanie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - Załącznik nr 8 oraz załącznik nr 9.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 224634-2010 Data zamieszczenia 2010-07-26:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  SIWZ (130kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Formularz ofertowy Zał. nr 1 (78kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (66kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (68kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Wzór umowy Zał. nr 4 (48kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  WYKAZ WYKONYWANYCH USŁUG Zał.nr 5 (71kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  WYKAZ POJAZDÓW Zał. nr 6 (71kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  ZESTAWIENIE TRAS ZADANIE I Zał. nr 7 (37kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  ZESTAWIENIE TRAS ZADANIE II Zał. nr 8 (68kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Mapka miejscowości Zał. nr 9 (1305kB)
 
 
 
 



Wytworzył: Grażyna Derkowska (26 lipca 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (26 lipca 2010, 14:29:49)

Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (28 lipca 2010, 11:39:51)
Zmieniono: edycja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 227

wersja do zapisu wersja do druku  

BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
ostatnia aktualizacja Biuletynu: 24.01.2011 17:23