Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku Gm. Janikowo na sezon grzewczy 2010 - 2012.
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA JANIKOWO
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 6
Miejscowość: Janikowo
Kod pocztowy:
88-160
Województwo:
Kujawsko-pomorskie
Tel.: (52)
35 83 621 ; (52) 35 144 11
Faks: (52) 35 13 519
Adres strony internetowej
zamawiającego (jeżeli posiada): www.janikowo.com.pl ; www.bip.janikowo.lo.pl
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja
samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych w
Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku Gm. Janikowo na sezon grzewczy 2010 -
2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest: Dostawa oleju napędowego grzewczego
do Szkół Podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku Gm.
Janikowo na sezon grzewczy 2010 - 2012.
Szczegółowy zakres
przedmiotu zamówienia zawiera:
Dostawa
oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus do Szkół Podstawowych w
Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w okresie grzewczym 2010 – 2012.
Przedmiot
zamówienia musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra
Gospodarki z dnia 04 stycznia 2007r. w sprawie wymagań jakościowych
dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków,
w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2007r. Nr 4 poz.
30).
Dostawa
oleju opałowego będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne przez
uprawnionego pracownika. Bezpośrednio do wskazanych jednostek w ciągu 24 godzin
od zgłoszenia, w ilościach określonych w zgłoszeniu. Dostawa oleju napędowego
grzewczego odbywać się będzie transportem Wykonawcy bez dodatkowego
wynagrodzenia.
Planowana
łączna ilość (dla wszystkich jednostek) oleju Ekoterm Plus wynosi ok 120 000 litrów na
cały sezon grzewczy 2010-2012.
(Średnie
zamówienie jednorazowe łącznie dla wszystkich jednostek wynosić będzie ok. 10.000 litrów)
Zamawiana
łączna ilość oleju może ulec zmianie. Ewentualne zmiany ilości mogą być
uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie
grzewczym.
Termin
realizacji zadania ustala się zgodnie z rozpoczęciem i zakończeniem sezonu
grzewczego: od października 2010 do kwietnia 2011, od października 2011 do
kwietnia 2012
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających tak
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień
uzupełniających do
20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny
Główny przedmiot
09134100-8
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2)
Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany termin rozpoczęcia i zakończenia ustala się na
dzień:
od października 2010 do kwietnia 2011
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje
się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia : nie
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Działalność
prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania
koncesji (zezwolenia, licencji) na obrót paliwami ciekłymi (decyzja Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
-
przedłożą polisę lub inny
dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 500 000 PLN
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE
PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub
licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III. 4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.
4.3.1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6 INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5) Formularz
ofertowy – Załącznik nr 1, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2
III.7) Czy ogranicza się możliwość
ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50
% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Urząd
Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, pokój 221
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 13.09.2010r Godzina: 09:00
Miejsce: Urząd
Miejski
ul.
Przemysłowa 6
88-160
Janikowo
Pokój
nr 115 Sekretariat
IV.4.5) Termin związania ofertą
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie
przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 277472-2010
Z dnia 03-09-2010: Formularz ofertowy Zał. nr 1 (76kB): Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (66kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (68kB): Wzór umowy Zał. nr 4.doc (36kB) SIWZ (146kB):
|