BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie NASZE MIASTO
Lokalizacja
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dane statystyczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zadania publiczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Strategia rozwoju
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ochrona środowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie AKTUALNOŚCI
Wybory 2006
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2008
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Samorządowe 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Prezydenckie 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Powszechny Spis Rolny 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WYBORY DO EUROPARLAMENTU
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WŁADZE I STRUKTURA
Struktura organizacyjna
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Burmistrz
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rada Miejska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Urząd Miejski
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki organizacyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki pomocnicze
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oświadczenia majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o zatrudnieniu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Przetargi
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Obwieszczenia - nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Przetargi na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o wynikach przetargów
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rokowania na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
Wykaz spraw
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Sposób załatwiania
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rejestry i ewidencje
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłata skarbowa
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie PRAWO LOKALNE
Statut
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Uchwały
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Protokoły
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Stanowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłaty i podatki
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zagospodarowanie przestrzenne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Inne dokumenty
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Porządek obrad sesji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia dot. budżetu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie FINANSE MIASTA
Budżet
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Informacje majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dług publiczny
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Realizacja inwestycji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oferty inwestycyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie KONTROLE
Kontrole
BIP w JST - Urząd Miejski w JanikowieStrona główna > Zamówienia publiczne > Przetargi > Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych w...
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie

Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku Gm. Janikowo na sezon grzewczy 2010 - 2012.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 

Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy
 Zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa: GMINA  JANIKOWO   Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 6 Miejscowość: Janikowo   Kod pocztowy: 88-160 Województwo: Kujawsko-pomorskie Tel.: (52) 35 83 621 ; (52) 35 144 11     Faks: (52) 35 13 519   Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.janikowo.com.pl ; www.bip.janikowo.lo.pl            
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja samorządowa   
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkół Podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku Gm. Janikowo na sezon grzewczy 2010 - 2012.



 
II.1.2) Rodzaj zamówienia Dostawy

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju napędowego grzewczego  do Szkół Podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku Gm. Janikowo na sezon grzewczy 2010 - 2012.   Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus do Szkół Podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach, Ludzisku w okresie grzewczym 2010 – 2012. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 04 stycznia 2007r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2007r. Nr 4 poz. 30). Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne przez uprawnionego pracownika. Bezpośrednio do wskazanych jednostek w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w ilościach określonych w zgłoszeniu. Dostawa oleju napędowego grzewczego odbywać się będzie transportem Wykonawcy bez dodatkowego wynagrodzenia. Planowana łączna ilość (dla wszystkich jednostek) oleju Ekoterm Plus wynosi ok 120 000 litrów na cały sezon grzewczy 2010-2012. (Średnie zamówienie jednorazowe łącznie dla wszystkich jednostek wynosić będzie ok. 10.000 litrów) Zamawiana łączna ilość oleju może ulec zmianie. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym.

Termin realizacji zadania ustala się zgodnie z rozpoczęciem i zakończeniem sezonu grzewczego: od października 2010 do kwietnia 2011, od października 2011 do kwietnia 2012
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających  do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)   Słownik główny   Główny przedmiot 09134100-8   II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:        nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:     nie
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany termin rozpoczęcia i zakończenia ustala się na dzień:
od października 2010 do kwietnia 2011
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
III. 2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia :     nie
 
III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania          Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji (zezwolenia, licencji) na obrót paliwami ciekłymi (decyzja Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki)   III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  - przedłożą polisę lub inny dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 500 000 PLN
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:   -  koncesję, zezwolenie lub licencję - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:   - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy   Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.
4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych   Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III. 4.3.1) Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert  
 
III.6 INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
 
 
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony    
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert   Najniższa cena                                                        IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3 ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.bip.janikowo.lo.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Urząd Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, pokój 221
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data:  13.09.2010r     Godzina: 09:00 Miejsce: Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat
IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 277472-2010
Z dnia 03-09-2010:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Formularz ofertowy Zał. nr 1 (76kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (66kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (68kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Wzór umowy Zał. nr 4.doc (36kB)BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  SIWZ (146kB):
 
 
 
 
 



Wytworzył: Grażyna Derkowska (3 września 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (3 września 2010, 13:33:38)

Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (9 września 2010, 13:14:24)
Zmieniono: Edycja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 140

wersja do zapisu wersja do druku  

BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
ostatnia aktualizacja Biuletynu: 24.01.2011 17:23