BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie NASZE MIASTO
Lokalizacja
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dane statystyczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zadania publiczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Strategia rozwoju
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ochrona środowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie AKTUALNOŚCI
Wybory 2006
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2008
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Samorządowe 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Prezydenckie 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Powszechny Spis Rolny 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WYBORY DO EUROPARLAMENTU
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WŁADZE I STRUKTURA
Struktura organizacyjna
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Burmistrz
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rada Miejska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Urząd Miejski
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki organizacyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki pomocnicze
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oświadczenia majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o zatrudnieniu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Przetargi
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Obwieszczenia - nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Przetargi na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o wynikach przetargów
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rokowania na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
Wykaz spraw
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Sposób załatwiania
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rejestry i ewidencje
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłata skarbowa
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie PRAWO LOKALNE
Statut
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Uchwały
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Protokoły
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Stanowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłaty i podatki
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zagospodarowanie przestrzenne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Inne dokumenty
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Porządek obrad sesji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia dot. budżetu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie FINANSE MIASTA
Budżet
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Informacje majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dług publiczny
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Realizacja inwestycji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oferty inwestycyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie KONTROLE
Kontrole
BIP w JST - Urząd Miejski w JanikowieStrona główna > Zamówienia publiczne > Przetargi > Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali...
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie

Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie


  Janikowo, 2010-09-22
   
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 291522 - 2010 data 14.09.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 052 3514411 ,052 35 144 11, 35 83 621, fax. 052 35 13 519.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 23.09.2010 godzina 09:00, miejsce:   
Urząd Miejski  ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.
W ogłoszeniu powinno być: 29.09.2010 godzina 09:00, miejsce:      
Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.


Numer sprawy : 12/ZP/G/2010                                                        Janikowo, 2010-09-23

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ 3
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 12/ZP/G/2010 Nazwa zadania: Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie.
 
 
Po konsultacji z użytkownikiem wyposażenia siłowni Zamawiający dokonuje zmiany w sprawie wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 2010-09-22 dot. pyt. 6
 
Wyjaśnienia
 
Pytanie 6
Poz. 11 „Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma posiadać regulację wysokości haków i regulację kąta pochylenia czy nie musi posiadać tych funkcji?”
Odpowiedź 6
Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma posiadać regulację wysokości haków i regulację kąta pochylenia.
 
Było: „Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma posiadać regulację wysokości haków i regulację kąta pochylenia”
 
Powinno być: „Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma posiadać regulację kąta nachylenia, a nie musi posiadać regulacji wysokości haków.”
 
 
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
 
W związku z udzielonymi wyjaśnieniami Zamawiający informuje jednocześnie o przedłużeniu terminu składania ofert. Nowy termin to: 2010-09-29 do godz. 09:00. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz.09:30. Pozostałe ustalenia dotyczące miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.


 
      
Numer sprawy : 12/ZP/G/2010                                                        Janikowo, 2010-09-22
 
 
 
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ 2
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 12/ZP/G/2010 Nazwa zadania: Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie.
 
 
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
 
Wyjaśnienia
 
Pytanie 2
Poz. 1 „Jaką wagę ma mieć stos przyrządu na łydkę stojąc, lub jaki otwór mają mieć krążki obciążenia?”
Odpowiedź 2
Należy przyjąć ogólnie stosowane standardy kierując się własnym wieloletnim doświadczeniem w wyposażeniu siłowni.
 
Pytanie 3
Poz. 3 „Przyrząd do mięśni przywodzicieli i odwodzicieli ma być do ćwiczenia stojąc czy siedząc?”
Odpowiedź 3
Stojąc.
 
Pytanie 4
Poz. 4 „Przyrząd do mięśni grzbietu i nóg w jaki sposób ma być realizowane ćwiczenia stojąc czy siedząc?”
Odpowiedź 4
Siedząc.
 
Pytanie 5
Poz. 10 „Ile i o jakiej wadze sztangielek ma być w zestawie 2-30 kg?”
Odpowiedź 5
2, 3, 4, 5, 7, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30 kg po 2 szt każdy
 
Pytanie 6
Poz. 11 „Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma posiadać regulację wysokości haków i regulację kąta pochylenia czy nie musi posiadać tych funkcji?”
Odpowiedź 6
Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma posiadać regulację wysokości haków i regulację kąta pochylenia.
 
Pytanie 7
Poz. 15 „Czy ławka regulowana ma mieć stojaki na stałe połączone ze stojakami czy wolno stojące?”
Odpowiedź 7
 Ławka regulowana ma mieć stojaki na stałe połączone ze stojakami.
 
Pytanie 8
Poz. 18 „Czy Gryf Olimpijski ma mieć wagę 21,5 wraz z zaciskami i czy ma być hartowany-sprężysty z dopuszczalnym obciążeniem do 400 kg czy wystarczy zwykły treningowy o tych wymiarach?”
Odpowiedź 8
Gryf Olimpijski ma mieć wagę 21,5 wraz z zaciskami i ma być hartowany-sprężysty z dopuszczalnym obciążeniem do 400 kg.
 
Pytanie 9
Poz. 20-25 „Z jakimi otworami mają być obciążniki talerzowe i czy mają być żeliwne malowane czy ogumowane?”
Odpowiedź 9
Do gryfu łamanego poz. 20-25 należy przyjąć po 2 szt, do gryfu olimpijskiego pozostałą ilość wg załącznika nr 1a do SIWZ poz. 20-25.
 
Pytanie 10
Poz. 26 „Z jakimi funkcjami ma być wieża czterostacyjna i ile posiadać stosów?”
Odpowiedź 10
Wieża czterostacyjna powinna posiadać takie funkcje, by nie powielały się z Atlasem poz. 27.
 
Pytanie 11
„Jakie wagi stosów mają być we wszystkich przyrządach w nie wyposażonych dotyczy pozycji 2, 3, 4, 5, 26?”
Odpowiedź 11
Należy przyjąć ogólnie stosowane standardy kierując się własnym wieloletnim doświadczeniem w wyposażeniu siłowni.
 
 
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
 
W związku z udzielonymi wyjaśnieniami Zamawiający informuje jednocześnie
o przedłużeniu terminu składania ofert. Nowy termin to: 2010-09-29 do godz. 09:00. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz.09:30. Pozostałe ustalenia dotyczące miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
 
Zmianie ulega również punkt IX 2. SIWZ – termin związania z ofertą.
Nowy termin to: 2010-10-28
 
Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu po upłynięciu, którego zamawiający może pozostawić ewentualny kolejny wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji, bez rozpoznania.
 
 
  Numer sprawy : 12/ZP/G/2010                                                        Janikowo, 2010-09-16
                                                            
 
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 12/ZP/G/2010. Nazwa zadania:  Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie
 
 
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
 
Wyjaśnienia
 
Pytanie 1
Treść  SIWZ – Punkt C1-
Wykonawca składa wykaz - Załącznik nr 6 – że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonywał zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wraz z montażem sprzętu sportowego do siłowni o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
 Czy Zamawiający dopuszcza wykaz 1 dostawy o wartości minimum 100 000,00zł brutto
oraz minimum 2 dostaw o wartości minimum 50 000,00zł brutto każda.
 
Odpowiedź 1
NIE
 
 
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
 


Janikowo: Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3514411 ;  052 3514411    , faks 052 3513519.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.janikowo.com.pl,    www.bip.janikowo.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
 Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie w zakresie: dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie zgodnie z Załącznikiem nr 1a, Rozmieszczenie sprzętu sportowego zgodnie z Załącznikiem nr 5. Dostawa sprzętu musi pochodzić od jednego producenta. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
 Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawcę Załącznik nr 6 ,że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonywał zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wraz z montażem sprzętu sportowego do siłowni o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
przedłożą polisę lub inny dokument aktualny na dzień składania ofert potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 50 000PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1a Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę- Załącznik nr 4 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 291522 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  SIWZ (147kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Formularz ofertowy Zał. nr 1 (40kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Formularz cenowy Zał. nr 1a (83kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (27kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (35kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Wzór umowy Zał. nr 4 (98kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Rozmieszczenie sprzetu sportowego i przykładowe zdjęcia Zał. nr 5 (1069kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  WYKAZ WYKONYWANYCH DOSTAW Zał.nr 6 (45kB)


                                                                                                      BURMISTRZ
                                                                                           Gminy i Miasta Janikowo
                                             
                                                                                                    Andrzej Brzeziński
 
 



Wytworzył: Grażyna Derkowska (14 września 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (14 września 2010, 16:53:14)

Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (23 września 2010, 14:47:46)
Zmieniono: WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ 3

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 240

wersja do zapisu wersja do druku  

BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
ostatnia aktualizacja Biuletynu: 24.01.2011 17:23