BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie NASZE MIASTO
Lokalizacja
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dane statystyczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zadania publiczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Strategia rozwoju
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ochrona środowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie AKTUALNOŚCI
Wybory 2006
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2008
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Samorządowe 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Prezydenckie 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Powszechny Spis Rolny 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WYBORY DO EUROPARLAMENTU
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WŁADZE I STRUKTURA
Struktura organizacyjna
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Burmistrz
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rada Miejska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Urząd Miejski
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki organizacyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki pomocnicze
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oświadczenia majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o zatrudnieniu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Przetargi
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Obwieszczenia - nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Przetargi na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o wynikach przetargów
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rokowania na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
Wykaz spraw
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Sposób załatwiania
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rejestry i ewidencje
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłata skarbowa
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie PRAWO LOKALNE
Statut
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Uchwały
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Protokoły
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Stanowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłaty i podatki
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zagospodarowanie przestrzenne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Inne dokumenty
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Porządek obrad sesji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia dot. budżetu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie FINANSE MIASTA
Budżet
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Informacje majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dług publiczny
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Realizacja inwestycji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oferty inwestycyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie KONTROLE
Kontrole
BIP w JST - Urząd Miejski w JanikowieStrona główna > Zamówienia publiczne > Przetargi > Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji sieci...
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji sieci centralnego ogrzewania wraz z węzłami w Janikowie.


Janikowo. Dn.15.09.2010r.
Janikowo: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji sieci centralnego ogrzewania wraz z węzłami w Janikowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3514411 ,   052 3514411  , 3583621, faks 052 3513519.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.janikowo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji sieci centralnego ogrzewania wraz z węzłami w Janikowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Prace projektowe polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji sieci centralnego ogrzewania wraz z węzami oraz instalacją teletechniczną w Janikowie: Aktualizacja projektu technicznego wykonanego w roku 2004 (pozwolenie na budowę nr AiB 7351-5 17 2004) w obrębie ulic: Spacerowa, Miła, Klonowa, Główna, Ogrodowa wraz ciepłociągiem z Janikowskich zakładów sodowych (Obszar A). Wykonanie projektu technicznego w obrębie ulic: Słoneczna, Klonowa, Wiśniowa, Kwiatowa, Zacisze, Zachodnia (Obszar B) Wykonanie projektu technicznego w obrębie ulicy Wilkońskiego (obszar c) Wykonanie instalacji teletechnicznej dla całego obszaru. Węzły indywidualne w budynkach. Węzły zaprojektowane z możliwością zdalnego sterowania i monitoringu. w zakresie: wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej służącej do wykonania zadania dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) oraz przepisami wykonawczymi do ustaw: tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i pod-staw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 1) Dokumentacja techniczna powinna zawierać: a) Projekt techniczny sieci cieplnej wraz instalacją teletechniczną b) Projekt techniczny węzłów cieplnych c) Przedmiary robót d) Kosztorysy inwestorskie e) Specyfikacje techniczne 2) Do obowiązków Wykonawcy w zakresie sporządzenia dokumentacji technicznej należy w szczególności: a) Wykonanie dokumentacji technicznej wykonanej na podstawie wytycznych określonych w pkt III 1 SIWZ, obejmującej: projekty, każdy w 5 egzemplarzach (jeden egzemplarz dla archiwum właściwego organu nadzoru budowlanego, jeden egzemplarz dla organu wydającego pozwolenie na budowę, trzy egzemplarze dla Zamawiającego. b) Wykonanie projektu wykonawczego który zawiera: opis przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp. (uwaga: przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, ale wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wy-razy lub równoważny wraz z parametrami technicznymi, które musi spełniać przedmiot za-mówienia, aby można stwierdzić, że jest to produkt równoważny) niezbędne plany, szkice i rysunki (w formie papierowej i elektronicznej) obejmujące zwymiarowane rzuty i przekroje niezbędne do wykonania robót wszystkich branż, umożliwiające jedno-znaczne określenie rodzaju i zakresu robót oraz uwarunkowań. Projekty należy przekazać Za-mawiającemu w formie wydruku tekstowego oraz rysunkowego w pięciu egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na płycie CD-R (rysunki w formacie PDF oraz AutoCAD, część opisowa w formacie pliku tekstowego). c) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 1b Prawa budowlanego. d) opracowana dokumentacja powinna zawierać wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia (rzeczoznawcy: ds. higieniczno-sanitarnych, ds. BHP oraz ds. Ppoż.), pozwolenia na budowę i inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi. 3) Sporządzenie specyfikacji technicznych (wszystkich branż) wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072). 4) Sporządzenie przedmiarów robót z rubrykami do sporządzenia kosztorysów ofertowych, dla wymienionych projektów pkt III 1 SIWZ, które powinny zawierać zestawienie wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz odniesieniem do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót. 5) Sporządzenie kosztorysów inwestorskich (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym), dla projektów pkt III. 1 SIWZ, które powinien uwzględniać wszystkie czynności niezbędne do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami (w pełnym zakresie od robót rozbiórkowych do robót wykończeniowych) 6) Przygotowanie dokumentacji formalno - prawnej niezbędnej do uzyskania pozwoleń na budowę oraz rozpoczęcia robót wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o zatwierdzeniu projektów i udzieleniu pozwoleń na budowę, w tym należyte i terminowe wykonywanie czynności i obowiązków nałożonych przez te organy, związanych z zatwierdzeniem projektów i uzyskaniem pozwoleń na budowę. 7) Przedmiar robót i kosztorys inwestorski muszą być sporządzone w programie komputerowym NORMA lub w innym, aktywnie otwieranym przez program NORMA. 8) Opracowana dokumentacja winna być sporządzona i przekazana Zamawiającemu w pięciu egzemplarzach w formie wydruku oraz 1 egz. w formie elektronicznej (zapis na płytach CD w formacie pdf) z zastrzeżeniem pkt. 6 9) Wykonawca jest zobowiązany, w ciągu dwóch tygodni od zawarcia umowy, do: przedstawienia Zamawiającemu rozwiązań i standardów wykonania dokumentacji, w celu dokonania stosownych uzgodnień.(szkicowa koncepcja architektoniczna opracowana dla potrzeb uzgodnień z Zamawiającym w 1 egz.). przeprowadzenia wizji lokalnej ustalenia z Zamawiającym danych wyjściowych do sporządzenia przedmiarów, wykorzystania w opracowanej dokumentacji projektowej najnowszych rozwiązań technologicznych, konsultowania na roboczo z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, organizowanie w trakcie procesu projektowego narad w celu akceptacji proponowanych rozwiązań projektowych (protokoły z narad sporządzać będzie Wykonawca), 10) Wykonawca jest zobowiązany na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskać istotne informacje, konieczne do przygotowania oferty, 11) Wykonawca nieodpłatnie przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wykorzystania opracowania dokumentacji w celu zlecenia prac budowlanych na jej podstawie w trybie przetargu publicznego, 12) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonaniem w okresie realizacji zadania, na podstawie prac projektowych, objętych przedmiotem zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00zł, słownie: pięćtysięcyzłotych00/100..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·        III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
·        III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykazanie przez Wykonawcę - Załącznik nr 4 - że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonywał zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie prace projektowe o wartości każda min. 50 000PLN ,odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, za podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
·        III.3.3) Potencjał techniczny
·        III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzą dysponowanie osobami - Załącznik nr 5 - posiadającymi uprawnienia do projektowania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia - minimum 3 osoby
·        III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) przełożą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 000PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Zaświadczenie z banku pokazujące obroty na rachunku nie będzie uznane przez Zamawiającego za informację o posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych. b) przedłożą polisę lub inny dokument aktualny na dzień składania ofert potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 200 000PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·        III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·        Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
·        III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·        III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2
Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę- Załącznik nr 9
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- w przypadku, gdy wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych podmiotów - Załącznik nr 7
Oświadczenie innych podmiotów o braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania - jeżeli wykonawca wskazuje spełnienie warunków, o których mowa w pkt VI siwz C.1),C.2),C.3) i D.1) w okolicznościach określonych w A.6) będzie polegać na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - Załącznik nr 8
Dowód wniesienia wadium:
a) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
b) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu;
Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjum, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 293272 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010:BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  SIWZ (1002kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Formularz ofertowy Zał. nr 1 (39kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (28kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (35kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  WYKAZ USŁUG Zał.nr 4 (31kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Wykaz osób króre będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Zał. nr 5 (33kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie że osoby ktore będą uczestniczyć w wykonywanou zamówienia posiadają wymagane uprawnienia Zał. nr 6 (22kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Zobowiązania innych podmiotów Zał. nr 7 (25kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia Zał.nr 8 (24kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Wzór umowy Zał. nr 9 (63kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  Zmiana treści SIWZ pkt IX ust.2 (22kB):BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie  WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ Pytania - Odpowiedzi Załacznik nr 10 (286kB)


                                                                              BURMISTRZ
                                                                                      Gminy i Miasta Janikowo
                                            
                                                                                         Andrzej Brzeziński
 
 



Wytworzył: Grażyna Derkowska (15 września 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (15 września 2010, 14:54:55)

Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (24 września 2010, 12:25:05)
Zmieniono: WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ Pytania - Odpowiedzi Załącznik nr 10

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 317

wersja do zapisu wersja do druku  

BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
ostatnia aktualizacja Biuletynu: 24.01.2011 17:23