BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie NASZE MIASTO
Lokalizacja
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dane statystyczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zadania publiczne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Strategia rozwoju
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ochrona środowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie AKTUALNOŚCI
Wybory 2006
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2008
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Janikowie 2009
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Samorządowe 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wybory Prezydenckie 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Powszechny Spis Rolny 2010
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WYBORY DO EUROPARLAMENTU
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie WŁADZE I STRUKTURA
Struktura organizacyjna
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Burmistrz
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rada Miejska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Urząd Miejski
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki organizacyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Jednostki pomocnicze
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oświadczenia majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o zatrudnieniu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Przetargi
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Obwieszczenia - nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Przetargi na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Ogłoszenia o wynikach przetargów
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rokowania na nieruchomości
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie SPRAWY DO ZAŁATWIENIA
Wykaz spraw
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Sposób załatwiania
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Rejestry i ewidencje
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłata skarbowa
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie PRAWO LOKALNE
Statut
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Uchwały
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Protokoły
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Stanowiska
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Opłaty i podatki
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zagospodarowanie przestrzenne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Inne dokumenty
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Porządek obrad sesji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia dot. budżetu
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Zarządzenia
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie FINANSE MIASTA
Budżet
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Informacje majątkowe
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Dług publiczny
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Realizacja inwestycji
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
Oferty inwestycyjne
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie KONTROLE
Kontrole
BIP w JST - Urząd Miejski w JanikowieStrona główna > PRAWO LOKALNE > Protokoły > Z sesji Rady miasta > Protokół z II sesji Rady Miejskiej w Janikowie odbytej w dniu 04...
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie

Protokół z II sesji Rady Miejskiej w Janikowie odbytej w dniu 04 drudnia 2006r.

P R O T O K Ó Ł

z II sesji Rady Miejskiej w Janikowie odbytej 04 grudnia 2006r.
w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Janikowie

Przewodniczący rady Roman Jaszcz serdecznie powitał wszystkich przybyłych na II Sesję Rady Miejskiej w Janikowie, poprosił Przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej Pana Jacka Sobieralskiego o odczytanie wyników wyborów na burmistrza odbytych w dniu 12 listopada 2006 roku oraz wręczenie zaświadczenia.
Pan Jacek Sobieralski poinformował, że Pan Andrzej Brzeziński w wyborach otrzymał 74,5% wszystkich oddanych głosów, następnie wręczył zaświadczenie o wyborze na burmistrza Pana Andrzeja Brzezińskiego i złożył gratulacje.
Przewodniczący Rady, poinformował zebranych, że zgodnie z artykułem 29a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591 ze . zm.) objęcie obowiązków przez burmistrza następuje z chwilą złożenia wobec rady gminy ślubowania.
Roman Jaszcz poprosił nowo wybranego burmistrza Gminy i Miasta Janikowo Pana Andrzeja Brzezińskiego o złożenie ślubowania:
Burmistrz złożył przed Wysoką Radą ślubowanie wypowiadając słowa:

"OBEJMUJĄC URZĄD BURMISTRZA GMINY I MIASTA JANIKOWO, UROCZYŚCIE ŚLUBUJĘ, ŻE DOCHOWAM WIERNOŚCI PRAWU A POWIERZONY MI URZĄD SPRAWOWAĆ BĘDĘ TYLKO DLA DOBRA PUBLICZNEGO I POMYŚLNOŚCI MIESZKAŃCÓW GMINY I MIASTA".

Głos zabrał Burmistrz Andrzej Brzeziński, który powiedział, że wynik wyborów jest dla niego satysfakcjonujący. Najbliższe 4 lata będą nie tylko dla naszej gminy, ale i dla całego kraju bardzo ważne.
Przewodniczący Rady Roman Jaszcz o godzinie 1540 otworzył II sesję i po powitaniu radnych, przybyłych gości oświadczył, iż zgodnie z listą obecności aktualnie w posiedzeniu uczestniczy 15 radnych, co wobec ustawowego składu rady wynoszącego 15 osób stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych uchwał. /lista obecności w załączeniu do protokółu/
Protokolantem II sesji była podinspektor d/s obsługi Rady Miejskiej w Janikowie Barbara Smolik.
Przewodniczący Rady Roman Jaszcz przedstawił projekt porządku obrad i poprosił o zgłaszanie uwag lub nowych propozycji.
Wobec nie zgłoszenia innych propozycji Rada przyjęła następujący porządek obrad:

Przywitanie przybyłych na sesję.

Przedstawienie wyników wyborów na burmistrza oraz wydanie zaświadczenia.

Złożenie ślubowania przez burmistrza.

Otwarcie II sesji rady Miejskiej w Janikowie.

Stwierdzenie quorum.

Przyjęcie porządku obrad.

Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.

Składanie interpelacji.

Sprawozdanie z pracy Burmistrza Gminy i Miasta w okresie pomiędzy sesjami.

Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia liczby, rodzaju i ilości członków stałych komisji Rady.

Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przewodniczących stałych komisji Rady.

Podjęcie uchwały w sprawie wyboru członków komisji Rady.

Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie.

Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia źródeł dochodów własnych, ich przeznaczenia i wskazania jednostek, które utworzą rachunek dochodów własnych. (zmiana uchwały XXXVI-250/2006r.

Odpowiedzi na interpelacje.

Wnioski i zapytania.

Zakończenie sesji.

Punkt 7
Roman Jaszcz poinformował, że protokół z poprzedniej sesji został sporządzony i był wyłożony do wglądu w biurze rady, każdy z radnych mógł się z nim zapoznać i wnieść ewentualne zastrzeżenia. Z uwagi na brak poprawek poddał protokół pod głosowanie. Rada jednogłośnie przyjęła protokół z I Sesji Rady Miejskiej w Janikowie.

Punkt 8
Składanie interpelacji
Na II sesji rady Miejskiej w Janikowie nie złożona żadnych interpelacji.

Punkt 9
Burmistrz Andrzej Brzeziński poinformował, że wydano 13 Zarządzeń Burmistrza w sprawie:

9 w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości dla:

Urzędu Miejskiego w Janikowie,

Szkoły Podstawowej w Janikowie,

Gimnazjum w Janikowie,

Przedszkola w Janikowie,

Szkoły Podstawowej w Broniewicach,

Szkoły Podstawowej w Ludzisku,

Szkoły Podstawowej w Kołodziejewie,

Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janikowie,

Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janikowie.

w sprawie odstąpienia od wykonania prawa pierwokupu sprzedawanego prawa własności działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 14/66 w Janikowie,

opracowania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Janikowie na czas wojny,

Odstąpienia od wykonania prawa pierwokupu sprzedawanego prawa użytkowania wieczystego działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 14/62 położonej w Janikowie, ul. Przybyszewskiego.

Ustalenia wysokości opłat za montaż internetu oraz opłat za korzystanie z usług dostępu do sieci internet za pomocą TV kablowej Jan Sat

 
Z wykonania podjętych uchwał:


Sprzedano działki pod budowę garaży przy ulicy Z.Wilkońskiego,

Dokonano zamiany gruntów w Kołudzie Małej – Gmina z Powiatem Inowrocławskim.

Realizacja budowy hali widowiskowo – sportowej:

Wykonano:


Ściany zewnętrzne murowane (zaawansowanie 80%),

Ścianki działowe (zaawansowanie 40%)

Stropy “Filigran” i “Spirol” 100%

Belki – podciągi trybun zewn. 20%
/załącznik nr 1 do protokółu/

Następnie burmistrz przedstawił stan finansowy gminy:
- rachunek bieżący - 541.813,00 zł,
- rachunek Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska - 468.978,00 zł
- rachunki dochodów własnych – 934.480,00 zł
Wykonanie dochodów i wydatków budżetowych na dzień 30 listopada 2006r.:
- dochody - 26.942.574,00 – 90% planu rocznego po zmianach
- wydatki - 27.316.540,00 – 82% planu rocznego po zmianach
Na dzień 30 listopada 2006 roku ustalono deficyt w kwocie 373.966,00
Zadłużenie na dzień 30 listopada 2006r. wynosi:

kredyt na termomodernizację w Banku Zachodnim WBK 1/O Inowrocław - (z roku 2002) - 783.510,00 zł,

kredyt na termomodernizację w BZ WBK 1/O Inowrocław ( z roku 2003) - 838.527,00 zł

pożyczka na budowę kotłowni w Kołudzie Wielkiej – 671.500,00 zł,

pożyczka na termomodernizację budynku administracyjnego – 219.700,00 zł

pożyczka na podczyszczalnię wód deszczowych W-1 – 77.618,00 zł,

pożyczka na podczyszczalnię wód deszczowych W-2 – 36.166,00 zł

pożyczka na kanalizację deszczową w ulicy Polnej – 208.222,00 zł.

Ogółem kwota zaciągniętych kredytów i pożyczek wynosi 2.835.243 zł

Zadłużenie gminy (kredyty i pożyczki długoterminowe) wg stanu na dzień 30.11.2006r. – 3.377.056,00 zł, co stanowi 11% kwoty planowanych dochodów po zmianach. /zał.nr 2 do protokółu/

Wobec nie zgłoszenia pytań do burmistrza przystąpiono do dalszego punktu obrad.

Punkt 10
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia liczby, rodzaju i ilości członków stałych komisji Rady.
Z-ca burmistrza Jacek Duma poinformował, że Zgodnie z art. 18 a ustawy o samorządzie gminnym Rada Miejska dokonuje ze swego grona wyboru komisji rewizyjnej, co zapewni kontrolę nad działalnością burmistrza, gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych gminy.
Ponadto, może także dodatkowo powoływać inne komisje stałe, co pozwoli usprawnić pracę rady. Jest propozycja powołania dodatkowo, oprócz komisji rewizyjnej, jeszcze 3 stałych komisji rady (Komisja Rolna i Ochrony Środowiska, Komisja Budżetu i Rozwoju oraz Komisja Kultury, Sportu, Zdrowia i Oświaty).
Przewodniczący Rady poinformował, że prezydium Rady Miejskiej złożyło propozycję powołania następujących komisji:

komisja Rewizyjna w składzie 5 członków,

komisja Rolna i Ochrony Środowiska w składzie 4 członków,

komisja Budżetu i rozwoju w składzie 5 członków,

komisja Kultury, Sportu, Zdrowia i Oświaty w składzie 6 członków.

Wobec nie zgłoszenia uwag co do przedstawionej propozycji odczytano projekt uchwały. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przy 15 głosach za. /zał. nr 3/

Punkt 11
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przewodniczących stałych komisji Rady Miejskiej w Janikowie.
Przewodniczący Rady na przewodniczącego komisji Rewizyjnej zaproponował radnego Tadeusza Łepskiego, na przewodniczącego komisji Rolnej i Ochrony Środowiska zaproponował radną Halinę Bielińską, na przewodniczącego komisji Budżetu i Rozwoju zaproponował radnego Jana Plewę, na przewodniczącego komisji Kultury, Sportu, Zdrowia i Oświaty radnego Grzegorza Czerwińskiego Radni proponowani na przewodniczących komisji wyrazili zgodę. Rada przyjęta jednogłośnie 15 głosami na 15 obecnych radnych podczas obrad kandydatury na przewodniczących poszczególnych komisji rady.
Przewodniczący Rady Roman Jaszcz przedstawił projekt uchwały z uzupełnionymi nazwiskami radnych na przewodniczących poszczególnych komisji Rady Miejskiej. Za przyjęciem uchwały głosowało 14 radnych, 1 wstrzymał się od głosowania, czyli uchwała została przyjęta. / zał.nr 4/

Punkt 12
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru członków stałych komisji Rady Miejskiej w Janikowie.
Prezydium Rady zaproponowało następujący skład komisji oprócz przewodniczących:

Komisji Rewizyjnej: Antoni Kaszak, Dariusz Kunkel, Jerzy Borzymowski, Jerzy Karaszewski,

Komisji Rolnej i Ochrony Środowiska: Krzysztof Dzieża, Tadeusz Łanucha, Robert Padoł,

Komisji Budżetu i Rozwoju: Halina Bielińska, Halina Krzeszewska, Jerzy Borzymowski, Jarosław Stoliński,

Komisji Kultury, Sportu, Zdrowia i Oświaty: Halina Krzeszewska, Dariusz Kunkel, Leszek Domański, Jerzy Karaszewski, Robert Padoł.

Wobec nie zgłoszenia uwag, co do przedstawionych propozycji składu osobowych komisji Rady przystąpiono do odczytania projektu uchwały a następnie do głosowania. Uchwała została przyjęta jednogłośnie 15 głosami. /załącznik nr 5/

Punkt 13
Zmiany w budżecie na 2006r. przedstawiła Skarbnik Bogumiła Szumacher, informując, że zmian dokonuje się na podstawie decyzji Wojewody Kujawsko – Pomorskiego, Informacji Ministra Finansów oraz informacji kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
DOCHODY
W dziale 020 – leśnictwo oraz w działach 700 – gospodarka mieszkaniowa i 756 – dochody od osób prawnych, od osób fizycznych..., wprowadza się kwoty ponadplanowych dochodów:

wpływy ze sprzedaży drewna – 700,00 zł,

dzierżawa obwodów łowieckich – 300,00 zł,

wpływy ze sprzedaży nieruchomości 52.000,00 zł

wpływy z tytułu utraconych dochodów w latach ubiegłych – 1.160,00 zł,

opłata skarbowa 4.000,00 zł
Plany dochodów zrealizowanych w niewielkim stopniu zostały skorygowane i urealnione poprzez dokonanie zmniejszeń w poszczególnych podziałkach klasyfikacji budżetowej.
Dział 600 - transport i łączność – wprowadzenie planu dochodów w kwocie 42.000,00 zł – środki z Funduszu ochrony Gruntów Rolnych przeznaczone na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ludzisko.
Ponadto wprowadzone zostały środki w planie dochodów działu 750 – administracja publiczna z przeznaczeniem na zorganizowanie miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych w kwocie 21.816,00 zł.
W dziale 758 – różne rozliczenia koryguje się plan subwencji ogólnej w części oświatowej na kwotę 29.256,00 zł.
W dziale 852 – pomoc społeczna, dokonuje się zmian planu dotacji z budżetu państwa na zadania zlecone zgodnie z otrzymanymi decyzjami Wojewody.

WYDATKI
Ogółem plan wydatków zmieniony został o kwotę 514.805 zł po stronie zwiększeń i kwotę 1.818.088 zł po stronie zmniejszeń. Korekty w poszczególnych działach dotyczyły.

w dziale 010 – rolnictwo i łowiectwo zwiększeniu uległy kwoty zaplanowane na modernizację świetlicy w Sielcu przy pomocy środków z SPO 2.3,

w dziale 400 – zmniejszenie planu wydatków na zadaniu inwestycyjnym pn. “rozbudowa i modernizacja systemów ciepłowniczych”, związane jest z finansowaniem w ramach środków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, co spowodowało oszczędności w środkach budżetowych,

w dziale 600 – zwiększony został plan wydatków na modernizację dróg gminnych,

w dziale 700 – przeniesiono plany pomiędzy wydatkami na zabezpieczenie środków finansowych na opłacenie faktur za wymianę drzwi wejściowych w budynkach mieszkalnych,

w działach 710 – działalność usługowa, 720 – informatyka i 750 – administracja publiczna, zmniejszone zostały plany wydatków po dokonaniu analizy w zakresie możliwości realizacji poszczególnych zadań do końca roku budżetowego.

W dziale 756 – dochody od osób prawnych..., 757 – obsługa długu publicznego i 758 – różne rozliczenia – koryguje się plany wydatków związanych z opłatą prowizji bankowej, odsetek, wynagrodzenia sołtysów i opłaty za ustanowienie hipoteki.

W dziale 801 – oświata i wychowanie skorygowano plany na łączną kwotę 29.256 z, tj. w wysokości otrzymanej dodatkowo subwencji oświatowej. Plan wynagrodzenia nauczycieli został zwiększony z uwagi na zmiany związane z ich awansem zawodowym.

W dziale 852- pomoc społeczna, wprowadzono do planu wydatków kwoty wynikające z decyzji Wojewody, oraz korekty na podstawie wniosku kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Janikowie.

W dziale 900 – gospodarka komunalna i ochrona środowiska plan na wydatek związany z modernizacją oświetlenia zostaje zmniejszony o 155.000 zł z uwagi na rezygnację z realizacji tego zadania w roku 2006.

W dziale 926 – kultura fizyczna i sport, zmniejszenie planu o 1.000.000 zł na zadaniu pn. “budowa kompleksu sportowego w Janikowie” związane jest z opóźnieniem wykonania robót budowlano – montażowych na budowie hali sportowej.
Planowany deficyt po zmianach będzie wynosił 3.231.566 zł – zmniejszenie stanowi kwotę 1.598.434 zł

Wobec nie zgłoszenia uwag, co do przedstawionych propozycji zmian w budżecie przystąpiono do odczytania projektu uchwały a następnie do głosowania. Uchwała została przyjęta jednogłośnie 15 głosami. /zał. Nr 6/

Punkt 14
Ustalenie źródeł dochodów własnych, ich przeznaczenia i wskazania jednostek, które utworzą rachunek dochodów własnych.
Skarbnik Bogumiła Szumacher wyjaśniła, że na podstawie interpretacji Ministerstwa Finansów należy dokonać korekty załącznika do uchwały podjętej 27 października br. Nr XXXVI-250/2006, poprzez wykreślenie zapisów dotyczących źródeł dochodów własnych określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 2005r. o finansach publicznych. Na tej podstawie wyłącza się z zestawienia ustawowe źródła dochodów własnych, tj.:

opłaty za udostępnienie dokumentacji przetargowej,

spadki, zapisy i darowizny,

odszkodowania i wpłaty za utracone lub uszkodzone mienie.
Wiceprzewodnicząca Rady Halina Krzeszewska poprosiła o wyjaśnienie, czy w uchwale mówi się o tym zmienianym załączniku.
Skarbnik powiedziała, że do uchwały jest dołączony już zmieniony załącznik.
Wobec nie zgłoszenia więcej pytań, co do projekty zmian przystąpiono do odczytania projektu uchwały i głosowania. Uchwała została przyjęta jednogłośnie 15 głosami za. /załącznik nr 7 do protokół/

Punkt 15,16 i 17
Wnioski i zapytania. Kolejno głos zabrali.

Burmistrz Andrzej Brzeziński poinformował zebranych, że do końca roku muszą zostać opublikowane uchwały podatkowe, jakie mają obowiązywać w 2007r. Propozycje uchwał wszyscy radni otrzymali.


Radna Halina Krzeszewska – poprosiła o ustawienie przystanku autobusowego koło cmentarza w Ostrowie, czy można postawić pojemnik na papier koło budynku przychodni w Janikowie, a także poprosiła o bliższe informacje na temat zakupionego statku.
Burmistrz Andrzej Brzeziński wyjaśnił, że przystanek autobusowy jest postawiony koło cmentarza, zostanie sprawdzone, dlaczego autobusy się tam nie zatrzymują. Pojemnik na papier zostanie postawiony. Jeśli chodzi o informacje na temat zakupionego statku przez gminę to jest on już sprowadzony do Janikowa
W odpowiedzi na wniosek z poprzedniej sesji dotyczący uruchomienia dyżurów nocnych przez apteki z Janikowa, burmistrz poinformował, że stosowne pismo zostało wysłane do właścicieli aptek.


Radna Halina Bielińska poprosiła o postawienie pojemnika na papier w Kołudzie Wielkiej.


Radny Robert Padoł – poprosił o naprawienie wentylatorów na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowe w Kołodziejewie.


Radny Dariusz Kunkel – poprosił o położenie progu zwalniającego na ulicy Miłej na wysokości numeru 1 i 3, oraz zwrócenie uwagi na wybijane żarówki w lampach ulicznych koło sklepu RTV na ul. Głównej.


Radny Grzegorz Czerwiński – czy na zrobionym rondzie można dołożyć jeszcze jakieś przeszkody.
W tym punkcie, burmistrz wyjaśnił, że rondo zostało celowo tak zrobione, aby duże autobusy mogły po nim przejeżdżać. Zakładając tam lampę zostanie również założona kamera.


Radny Tadeusz Łepski – w imieniu mieszkańców ulicy Słonecznej 2 i 3 poprosił o interwencję policji w sprawie młodzieży, która podczas przerw lekcyjnych w Gimnazjum przebywa w klatkach tych bloków, zanieczyszczając je.
Udzielono głosu Komendantowi Komisariatu Policji w Janikowie Karolowi Konopackiemu, który wyjaśnił, że interwencja w tych blokach była już przeprowadzona. Dodał, że jeżeli coś się dzieje, to mieszkańcy powinny w danym momencie zgłaszać to Policji, aby interwencja była skuteczna. Osoba dzwoniąca na Policję nie musi się przedstawiać.


Radny Jerzy Borzymowski – kiedy będą pasy w Trlągu, co z remontem dróg wojewódzkich.
Burmistrz wyjaśnił, że znaki z pieszymi są już zamówione, jeśli chodzi o remont dróg wojewódzkich to zostanie ponownie wysłane pismo w tej sprawie.

Przewodniczący Rady poinformował, że posiedzenie komisji rady odbędzie się 8 grudnia o godzinie 1400, natomiast sesja rady 8 grudnia o godzinie 1330. Poprosił przewodniczących komisji o przygotowanie planów pracy.

Przewodniczący Rady udzielił głosu sołtysom:

z Dobieszewic – Gabrieli Danielewicz, która poprosiła o wycięcie spróchniałych drzew przy drodze, ponieważ stwarzają zagrożenie.

Z Wierzejewic – Pani Jolancie Sap – poprosiła o spotkanie przedstawicieli koła łowieckiego, które dzierżawi las – Koło Mierucinek – w sprawie szkód jakie wyrządzają podczas polowań.

 
Więcej pytań i wniosków nie zgłoszono.

Wobec zrealizowania porządku obrad, Przewodniczący Rady słowami “zamykam obrady” o godzinie 1630 zakończył II Sesję Rady Miejskiej w Janikowie.

Protokółowała:                                                     Przewodniczący
                                                                 Rady Miejskiej w Janikowie
Barbara Smolik
                                                                          Roman Jaszcz



Wytworzył: Barbara Smolik (10 grudnia 2006)
Opublikował: Barbara Smolik (20 grudnia 2006, 13:56:23)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 755

wersja do zapisu wersja do druku  

BIP w JST - Urząd Miejski w Janikowie
ostatnia aktualizacja Biuletynu: 24.01.2011 17:23