 |
NASZE MIASTO |
|
|
 |
FINANSE MIASTA |
|
| |
 |
|
Uchwała Nr XX-130/2004 Rady Miejskiej w Janikowie z dnia 29 grudnia 2004r. w sprawie budżetu Gminy i Miasta Janikowo na 2005 rok UCHWAŁA NR XX-130/2004 RADY MIEJSKIEJ W JANIKOWIE z dnia 29 grudnia 2004 roku
W sprawie budżetu Gminy i Miasta Janikowo na 2005 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 r. z późn. zm.)
RADA MIEJSKA uchwala co następuje
§ 1
DOCHODY budżetu gminy i miasta w wysokości: 26 751 262 PLN z tego:
Dochody z podatków i opłat: 9 156 023 PLN
Udziały w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa: 3 845 023 PLN
Dochody z majątku gminy: 2 674 136 PLN
Pozostałe dochody własne: 1 066 088 PLN
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na finansowanie zadań zleconych: 2 622 320 PLN
Subwencja ogólna z budżetu państwa dla gminy: 7 002 172 PLN
Dotacje na dofinansowanie zadań własnych: 385 500 PLN
Szczegółowy podział dochodów budżetowych w układzie działów, rozdziałów i paragrafów zawiera załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały. § 2
WYDATKI budżetu gminy i miasta w wysokości: 30 721 262 PLN w tym:
Wydatki bieżące w kwocie 23 615 362PLN w tym: a) wynagrodzenia wraz z pochodnymi 12 032 036 PLN b) dotacje 533 000 PLN c) obsługa długu publicznego 356 770 PLN d) remonty 983 337 PLN e) pozostałe wydatki bieżące 9 710 219 PLN
Wydatki majątkowe w kwocie 7 105 900 PLN w tym: - wydatki inwestycyjne 6 851 000 PLN - zakupy inwestycyjne 254 900 PLN
Szczegółowy podział wydatków budżetowych w układzie działów, rozdziałów i paragrafów zawiera załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.
§ 3
Wyodrębnia się wydatki na finansowanie zleconych gminie zadań z zakresu administracji rządowej oraz dotacje celowe, związane z realizacją tych zadań w wysokości 2 622 320 PLN
Szczegółowy podział dochodów i wydatków budżetowych / plan finansowy / wyodrębnionych zadań zleconych określają załączniki Nr 3 i 4 do uchwały.
§ 4
Wyodrębnia się kwotę 108 000 PLN na wydatki w zakresie dotacji celowych dla J. S. T. na podstawie porozumień – szczegółowy podział określa załącznik Nr 5 do uchwały.
§ 5
Wyodrębnia się wydatki na dotacje celowe na realizację zadań publicznych w kwocie 425 000 PLN zgodnie z załącznikiem Nr 6 do uchwały.
§ 6
Ustala się wydatki w kwocie 6 234 PLN dla jednostek pomocniczych zgodnie z załącznikiem Nr 7 do uchwały.
§ 7
Wyodrębnia się dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 135 000 PLN, oraz wydatki na realizację zadań związanych z programem profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 135 000 PLN / załącznik Nr 8 do uchwały /.
§ 8
Określa się plan finansowy przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska w kwocie 1 300 000 PLN zgodnie z załącznikiem Nr 9 do uchwały.
§ 9
Wydatki na realizację zadań inwestycyjnych zaplanowano na kwotę 7 105 900 PLN i zostały ujęte w załączniku Nr 10 do uchwały.
§ 10
Określa się plan przychodów w kwocie 5 295 396 PLN i rozchodów w kwocie 1 325 396 PLN w budżecie na 2005 rok zgodnie z załącznikiem Nr 11 do uchwały.
§ 11
Planowane spłaty zobowiązań na 2005 rok i lata następne oraz prognozowane kwoty długu na 2005 rok i lata następne zawarte są w załącznikach Nr 12 i 13 do uchwały.
§ 12
W załączniku Nr 14 określone zostały w kwocie 59 000 PLN dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego.
§ 13
Limit wydatków związanych z programem inwestycyjnym zawiera załącznik Nr 15 do uchwały.
§ 14
Ustala się:
maksymalną wysokość pożyczek i kredytów krótkoterminowych, zaciąganych przez Burmistrza Gminy i Miasta na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetu w kwocie 1 200 000 PLN
§ 15
Określa się wysokość zobowiązań 1 000 000 PLN, które może samodzielnie zaciągnąć Burmistrz Gminy i Miasta.
Upoważnia się Burmistrza Gminy i Miasta do spłat zobowiązań.
Upoważnia się Burmistrza Gminy i Miasta do lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach.
§ 16
Ustala się ogólną rezerwę budżetową w wysokości 85 000 PLN. . § 17
Upoważnia się Burmistrza Gminy i Miasta do:
Dokonywania zmian w budżecie, polegających na przeniesieniu wydatków między rozdziałami i paragrafami w ramach działu.
Dysponowania rezerwą określoną w § 16 uchwały budżetowej, która została utworzona z mocy art. 116 pkt. 4 ustawy o finansach publicznych.
§ 18
Ustala się deficyt budżetowy w kwocie 3 970 000 PLN, który zostanie sfinansowany w ramach zaciągniętej pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu oraz za pomocą kredytu długoterminowego. § 19
Wykonanie budżetu zleca się Burmistrzowi Gminy i Miasta.
§ 20
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2005 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko - Pomorskiego.
|
Wytworzył: Barbara Smolik (25 stycznia 2005)
Opublikował: Barbara Smolik (25 stycznia 2005, 11:39:00)
Ostatnia zmiana: brak zmian Liczba odsłon: 461 |
|
|