Postępowanie w sprawach o zameldowanie - pobyt czasowy (ponad 2 miesięce) Wymagane dokumenty:
1. Dowód osobisty
2. Książeczka wojskowa - osoby podlegające obowiązkowi wojskowemu
3. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego trwającego ponad 2 miesiące
4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, umowa najmu) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad 2 miesiące (właściciel, najemca, wynajmujący).
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miejski w Janikowie,
Ul. Przemysłowa 6,
tel. (052) 3514440
Termin i sposób załatwiania sprawy:
- w wypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie.
- w wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje komputerowy wydruk w postaci poświadczenia zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy.
Uwagi:
- W przypadku upływu terminu zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy meldunek automatycznie wygasa.
- Ponowne zameldowanie na pobyt czasowy jest realizowane poprzez prawne dostarczenie uzupełniających wymaganych dokumentów i wypełnienie formularza meldunkowego.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960). |
Wytworzył: Maciej Golz (7 stycznia 2005)
Opublikował: Golz (7 stycznia 2005, 07:51:59)
Ostatnia zmiana: Golz (7 stycznia 2005, 09:42:32) Zmieniono: zmiana danychrejestr zmian tej informacji » Liczba odsłon: 580 |
|