Wpis do ewidencji działalności gospodarczej 1. Podstawa prawna:
Prawo działalności gospodarczej - ustawa z dnia 19 listopada 1999r. (Dz.U. nr 101, poz. 1178 ze zmianami)
2. Wymagane dokumenty:
Wniosek EDG-1 wraz z załącznikami:
Wniosek EDG-1 (619kB)
Wniosek EDG-1 MW (309kB)
Wniosek EDG-1 RB (268kB)
Wniosek EDG-1 RD (279kB)
Wniosek EDG-1 popr (135kB)
Instrukcja (798kB)
3. opłaty:
- Wniosek o wpis oraz zmianę wpisu do ewidencji działalności gospodarczej nie podlega opłacie. - zgłoszenie informacji o zawieszeniu wykonywania działalności gospodarczej oraz informacji o wznowieniu działalności gospodarczej jest zwolnione z opłat.
4. Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Janikowie pok. nr 105 I piętro, tel. (052) 35 14 412. 5. Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna i dane osobowe w niej zawarte nie podlegają przepisom ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
Za wydanie aktualnego zaświadczenia z działalności gospodarczej lub zaświadczenia o danych przedsiębiorcy i firmie wnosi się opłatę skarbową w wysokości 17,00 złotych. Opłata płatna jest na konto Urzędu Miejskiego w Janikowie lub w kasie Urzędu II piętro. Opłaty na konto należy dokonywać: Piastowski Bank Spółdzielczy w Janikowie numer konta: 97 8185 0006 0000 0185 2000 0001
|