 |
NASZE MIASTO |
|
|
 |
FINANSE MIASTA |
|
| |
 |
 |
Zarządzenie nr 58/B/2006 Burmistrza Gminy i Miasta Janikowo z dnia 19 lipca 2006r. ZARZĄDZENIE NR 58/B/2006 BURMISTRZA GMINY I MIASTA JANIKOWO z dnia 19 lipca 2006 roku
w sprawie zmian w budżecie na 2006 rok
Na podstawie art.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz.1591 ze zmianami), art.188 ust.1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 249, poz. 2104), uchwały Rady Miejskiej Nr XXIX – 206/2005 z dnia 29 grudnia 2005 roku w sprawie budżetu Gminy i Miasta Janikowo na 2006 rok. W uchwale Nr XXIX-206/2005 Rady Miejskiej w Janikowie z dnia 29 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu na 2006 rok zmienionej: Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXX-217/2006 z dnia 28 lutego 2006 roku Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXXI-219/2006 z dnia 10 kwietnia 2006 roku Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXXII-224/2006 z dnia 28 kwietnia 2006 roku Zarządzeniem Burmistrza Nr 57/B/2006 z dnia 19 maja 2006 roku Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXXIII-230/2006 z dnia 30 czerwca 2006 roku § 1 I. w § 1 wyrazy “dochody budżetu gminy i miasta wysokości: 29 249 753 PLN” zastępuje się wyrazami “dochody budżetu gminy i miasta w wysokości 29 250 547 PLN” Podział dochodów w nowej wersji jest następujący :
Dochody z podatków i opłat – 9 267 046 PLN Udziały w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa – 4 802 899 PLN Dochody z majątku gminy – 2 756 508 PLN Pozostałe dochody własne –1 158 652 PLN Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na finansowanie zadań zleconych – 3 698 610 PLN.
Subwencje ogólne z budżetu państwa dla gmin – 6 715 705 PLN Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących – 698 628 PLN Środki z funduszy strukturalnych – 101 464 PLN Środki pozyskane z innych źródeł – 51 035 PLN Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 1 II. w § 2 wyrazy “wydatki budżetu gminy i miasta w wysokości 34 079 753 PLN” zastępuje się wyrazami “wydatki budżetu gminy i miasta w wysokości 34 080 547 PLN” Podział wydatków w nowej wersji jest następujący : 1.Wydatki bieżące w kwocie 26 241 388 PLN, w tym: - wynagrodzenia wraz z pochodnymi 9 995 862 PLN - dotacje przekazane przez samorząd 958 332 PLN - obsługa długu publicznego 200 000 PLN - wydatki z tytułu poręczeń 169 759 PLN - remonty 1 059 497 PLN - pozostałe 13 857 938 PLN 2. Wydatki majątkowe w kwocie – 7 839 159 PLN, w tym: - inwestycje j.s.t 7 573 679 PLN - zakupy inwestycyjne 244 600 PLN - inwestycje ze środków strukturalnych 20 880 PLN
Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 2
§ 2
W § 7 uchwały budżetowej i w załączniku Nr 8 do uchwały budżetowej dokonuje się korekty planowanych środków na realizację zadań inwestycyjnych; po zmianach wartość wydatków majątkowych nie zmienia się, ponieważ przeniesienia dokonuje się pomiędzy paragrafami i wynosi 7 839 159 PLN. Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 3 § 3 W § 6 uchwały budżetowej dokonuje się zmian w planie wydatków na realizację zadań związanych z programem profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych poprzez przeniesienie planowanych kwot pomiędzy paragrafami Szczegółowe zmiany zawiera załącznik Nr 4 § 4
Rezerwa ogólna po częściowym jej rozwiązaniu wynosi 22 000 PLN.
§ 5 Deficyt w kwocie 4 830 000 PLN nie ulega zmianie i będzie w całości sfinansowany za pomocą kredytu długoterminowego zaciągniętego w banku komercyjnym oraz pożyczek z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. § 6 Zarządzenie obowiązuje od chwili wydania. UZASADNIENIE Zmian w budżecie po stronie dochodów dokonuję na podstawie otrzymanej decyzji Wojewody Kujawsko – Pomorskiego Nr WFB.I.3011 – 25/06 z dnia 6 lipca 2006 roku. W wydatkach budżetowych przenoszę plany pomiędzy paragrafami w oparciu o wnioski złożone przez kierowników jednostek organizacyjnych, w tym:
w dziale 010 – “Rolnictwo i łowiectwo” kwotę 40 525 PLN z przeznaczeniem środków na dofinansowanie Projektu z Programu 2.3 “Odnowa Wsi”. W dziale 750 “Administracja publiczna” i dziale 756 “Dochody od osób prawnych....” zwiększam plan wydatków na opłacenie hipotek przymusowych oraz na opłaty sądowe i notarialne na łączna kwotę 7 000 PLN. W dziale 758 “Różne rozliczenia” dokonuję częściowego rozwiązania rezerwy ogólnej w kwocie 18 000 PLN. W szkołach podstawowych w Kołodziejewie, Broniewicach i Ludzisku przenoszę plany wydatków pomiędzy paragrafami wydatków rzeczowych na kwotę 5 380 PLN, natomiast na podstawie decyzji Wojewody zwiększam o 794 PLN planowane środki na wyprawkę szkolną dla uczniów rozpoczynających naukę w szkole podstawowej. Ponadto dokonuję przeniesienia pomiędzy paragrafami w dziale 851 “Ochrona zdrowia” oraz w dziale 852 “Pomoc społeczna”, przeznaczając środki na opłatę pobytu dzieci na koloniach integracyjnych i prowizji bankowej od wypłacanych świadczeń. W dziale 900 “Gospodarka komunalna i ochrona środowiska” zwiększam plan zakupu wody mineralnej i odzieży dla zatrudnionych w ramach robót publicznych. Środki z rezerwy ogólnej zostaną przeznaczone na wydatki w dziale 900 – 10 000 PLN na wydatki BHP, w dziale 750 – 4 000 PLN na zorganizowanie dożynek gminnych przez Sołectwo w Kołudzie Małej oraz na opłaty sądowe i notarialne a także w dziale 756 – 4 000 PLN na opłaty związane z ustanowieniem hipotek. Saldo dokonanych zmian wynosi 794 PLN po stronie zwiększeń, zarówno w dochodach jak i w wydatkach. do pobrania: załączniki do zmian w budżecie (1794kB)
|
Wytworzył: Barbara Smolik (26 lipca 2006)
Opublikował: Barbara Smolik (29 sierpnia 2006, 15:18:13)
Ostatnia zmiana: Barbara Smolik (2 października 2006, 12:22:10) Zmieniono: wpisanie załącznikówrejestr zmian tej informacji » Liczba odsłon: 782 |
|
|