Wykonanie kanalizacji sanitarnej ulicy Prusa w Janikowie. Dodano Załącznik nr 8 Pytania - odpowiedzi od 1 do 3 Zmieniono treść SIWZ pkt.III.9. zgodnie z Załącznikiem nr 4 Wzór umowy Zmieniono treść SIWZ pkt.VIII.3.1)
Janikowo dn.22.06.2010r.
Janikowo:
Wykonanie kanalizacji sanitarnej ulicy Prusa w Janikowie.
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160
Janikowo,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3514411, 3583621, faks 052 3513519.
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.janikowo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kanalizacji sanitarnej ulicy Prusa w
Janikowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie kanalizacji sanitarnej
ulicy Prusa w Janikowie w zakresie:
1. Sieć kanalizacji sanitarnej
grawitacyjnej
2. Sieć kanalizacji sanitarnej
tłocznej z tłoczną ścieków
3. Przyłącza kanalizacji
sanitarnej grawitacyjnej
4. Przyłącze wodociągowe
Szczegółowy zakres robót zawiera: Szczegółowy zakres robót zawiera Projekt
budowlany oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Załącznik nr 6 i
7 Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychnie więcej niż 50% wartości
zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju
zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium
dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł , (słownie: dziesięćtysięcyzłotych00/100).
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej,
formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Piastowski Bank
Spółdzielczy Nr 32 8185 0006 0000 0185 2000 0007 dane i numer rachunku
bankowego zamawiającego dla wadium z adnotacją „wadium - Wykonanie
przyłączy do działek przy ulicy Słonecznej w Janikowie” a ksero dokumentu
dołączyć do oferty. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie
kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w
gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2010-06-29 do godz. 08:00, sposób
przekazania: W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin
wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku
Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz -
oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed
upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w
Janikowie, ul. Przemysłowa 6 w kasie pok. 209 I piętro. a ksero dokumentu
dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu
pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W
zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte
w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z
określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie
wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie
odrzuceniu..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
działalność
prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga
posiadania specjalnych uprawnień.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
a)potwierdzą
dysponowanie osobami - Załącznik nr 5 - posiadającymi uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
a) przedłożą
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w
których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Informacja o wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej musi
być minimum w wysokości złożonej oferty. b) przedłożą polisę lub inny dokument /
aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający ,że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 200 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 2)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3)informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
·
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych
podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej
korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość
posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert.
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert 5)wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania
warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą
brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w
pkt III.4.2.
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - Załącznik nr 1; Oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu -Załącznik nr 2; Kosztorysy ofertowe, dowód wniesienia
wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia prac, jeżeli
konieczny będzie dodatkowy czas na wykonanie robót budowlanych, w przypadku:1)
zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej,2)udokumentowanych
opóźnień niezależnych od wykonawcy .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o
zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr
ogłoszenia: 161537-2010 data zamieszczenia 2010-06-22: SIWZ (167kB): Formularz ofertowy Zał.nr 1 (38kB): Ośwaidczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu Zał.nr 2 (66kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał.nr 3 (68kB): Wzór umowy Zał.4 (109kB): Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Zał. nr 5 (69kB): Przedmiar robót Zał. nr 6 (3858kB):Porjekt techniczny Zał nr 7: Wyjaśnienia treści SIWZ Pytania-Odpowiedzi od1do3 (182kB);
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Janikowo
Andrzej Brzeziński
|
Wytworzył: Grażyna Derkowska (22 czerwca 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (22 czerwca 2010, 11:47:48)
Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (2 lipca 2010, 10:20:55) Zmieniono: Zmiana treści SIWZrejestr zmian tej informacji » Liczba odsłon: 270 |
|