Dostawa środków czystości do placówek podległych Gminie i Miastu Janikowo na rok 2011
Numer sprawy : 9/ZP/G/2010 Janikowo,
2010-09-03
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
2
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 9/ZP/G/2010 Nazwa zadania: Dostawa
środków czystości do placówek podległych Gminie i Miastu Janikowo na rok 2011.
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania
dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Wyjaśnienia
Pytanie 1
Poz. 1 „Sidolux pasta do podłogi” 500 ml – prosimy o
udzielenie informacji do jakich podłóg?
Odpowiedź 1
SIDOLUX pasta do podłogi PCV, linoleum.
Pytanie 2
Poz. 3 „Zmywacz do pasty do podłogi” 500 ml – prosimy
o udzielenie informacji czy można zaoferować produkt o pojemności 450 ml lub
750 ml?
Odpowiedź 2
Ulega zmianie poz. 3 formularza cenowego Załącznik nr 1a do
SIWZ w zakresie: Nazwa towaru – CLEANLUX zmywacz 750 ML lub równoważny
Pytanie 3
Poz. 23 „UFO granulat 500g” - prosimy o udzielenie
informacji czy chodzi o udrażniacz do rur oraz czy ma posiadać aktywator
aluminiowy?
Odpowiedź 3
Tak, chodzi o udrażniacz do rur, ma posiadać aktywator
aluminiowy.
Ulega zmianie pozycja 23 formularza cenowego Załącznik nr 1a do SIWZ w zakresie: Nazwa
towaru – KRET udrażniacz granulki z aktywatorem aluminiowym 500 G lub równoważny.
Pytanie 4
Poz. 31 „Worki na odpady 35 l gruba folia – rolka 25
szt” - prosimy o udzielenie informacji czy oferent może zaoferować worki 35 l - rolka 15 szt w
przeliczeniu na wymaganą ilość rolek?
Odpowiedź 4
Tak
Pytanie 5
Poz. 32 „Worki na odpady 65 l gruba folia – rolka 25
szt” - prosimy o udzielenie informacji czy oferent może zaoferować worki 60 l rolka 10 szt w
przeliczeniu na wymaganą ilość rolek?
Odpowiedź 5
Tak
Pytanie 6
Poz. 42 „CILIT kamień i rdza żel” 420 ml - występuje
na rynku polskim o pojemności 420
g
Odpowiedź 6
Ulega zmianie poz. 42 formularza cenowego Załącznik nr 1a do
SIWZ w zakresie: Nazwa towaru – CILIT
KAMIEŃ I RDZA żel 420 G
lub równoważny
Pytanie 7
Poz. 43 „CILIT
kamień i rdza płyn” 420 g
- występuje na rynku polskim o pojemności 450 ml
Odpowiedź 7
Ulega zmianie poz. 43 formularza cenowego Załącznik nr 1a do
SIWZ w zakresie: Nazwa towaru – CILIT
KAMIEŃ I RDZA płyn 450 ML lub równoważny
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w związku z w/w
odpowiedziami został zmieniony Formularz cenowy Załącznik nr 1a do SIWZ w poz.
3, poz. 23, poz. 42, poz. 43
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie
stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą
wiążące przy składaniu ofert.
W związku z faktem, że udzielona odpowiedź nie powoduje
modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zmiany treści
ogłoszenia, zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wszelkie
ustalenia dotyczące miejsca i terminu składania i otwarcia ofert pozostają bez
zmian.
Numer sprawy : 9/ZP/G/2010
Janikowo, 2010-08-31
WYJAŚNIENIA TREŚCI
SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 9/ZP/G/2010.
Nazwa zadania: Dostawa środków czystości do placówek podległych
Gminie i Miastu Janikowo na rok 2011.
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania
dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Wyjaśnienia
Pytanie 1
Dotyczy poz.13 formularza ofertowego –Płyn do szyb AJAX
rozpylacz 750ml
W związku z wycofaniem przez producenta płynu do szyb Ajax o
pojemności 750ml
i zastąpienie go pojemnością
500ml, czy oferent ma wycenić Płyn AJAX o pojemności 500ml ?
Odpowiedź 1
TAK.
Jednocześnie zamawiający informuje, że w związku z w/w
odpowiedzią został zmieniony
Formularz cenowy Załącznik nr 1a do SIWZ w pozycji 13 i
analogicznie w poz.14.
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie
stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą
wiążące przy składaniu ofert.
W związku z faktem, że udzielona odpowiedź nie powoduje
modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zmiany treści
ogłoszenia , zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wszelkie
ustalenia dotyczące miejsca i terminu składania i otwarcia ofert pozostają bez
zmian.
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, woj.
kujawsko-pomorskie, tel. 052 3514411 , 052 3514411 ,
3583621, faks 052 3513519.
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.janikowo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków
czystości do placówek podległych Gminie i Miastu Janikowo na rok 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków czystości do placówek podległych
Gminie i Miastu Janikowo na rok 2011 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
dostawę środków czystości do następujących jednostek podległych Gminie
Janikowo: 1. Szkoła Podstawowa w Broniewicach 2. Szkoła Podstawowa w
Kołodziejewie 3. Szkoła Podstawowa w Ludzisku 4. Szkoła Podstawowa ul. M.
Kozala 3 w Janikowie 5. Szkoła Podstawowa ul. Szkolna 1 w Janikowie 6.
Przedszkole Nr 1 ul. Słoneczna 31 w Janikowie 7. Gimnazjum ul. Główna 6 w
Janikowie 8. Dom Środowiskowy ul. Północna 1 w Janikowie 9. Miejsko-Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Miła 11 w Janikowie 10. Ośrodek Sportu i
Rekreacji ul. M. Kozala 3 w Janikowie 11. Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 w
Janikowie Wykaz środków czystości stanowi Załącznik 1a do niniejszej SIWZ.
Podane ilości w okresie trwania umowy mogą ulec zmianie na + lub na - w
zależności od zapotrzebowania poszczególnych jednostek. Częstotliwość dostaw wg
zapotrzebowania, jednak nie częściej niż raz na kwartał Wykonawca musi zapewnić
dostawę środków czystości na adres Zamawiającego wskazany w zamówieniu Koszty
transportu artykułów ponosi Wykonawca.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający dopuszcza
możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż
20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Działalność
prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga
posiadania specjalnych uprawnień.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
przedłożą polisę lub
inny dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 20
000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 1
Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 1a
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1
Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu
zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:
Numer ogłoszenia 234489
Data zamieszczenia 2010-08-30: Formularz ofertowy Zał. nr 1 (73kB): Formularz cenowy Zał. nr 1a Zamienny (121kB): Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (66kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (68kB): Wzór umowy Zał. nr 4 (50kB): SIWZ (160kB)
|
Wytworzył: Grażyna Derkowska (30 sierpnia 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (30 sierpnia 2010, 13:40:21)
Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (3 września 2010, 11:13:25) Zmieniono: Wyjaśnienia treści SIWZ 2rejestr zmian tej informacji » Liczba odsłon: 223 |
|