Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie
Janikowo,
2010-09-22
OGŁOSZENIE
O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 291522 - 2010 data 14.09.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 052 3514411 ,052 35 144 11, 35 83 621, fax. 052 35 13 519.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym
znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4). W ogłoszeniu jest:
23.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój
nr 115 Sekretariat. W ogłoszeniu powinno
być: 29.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd
Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.
Numer sprawy : 12/ZP/G/2010 Janikowo,
2010-09-23
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ 3
dot.: postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 12/ZP/G/2010 Nazwa
zadania: Dostawa i montaż sprzętu sportowego do
siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie.
Po konsultacji z
użytkownikiem wyposażenia siłowni Zamawiający dokonuje zmiany w sprawie
wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 2010-09-22 dot. pyt. 6
Wyjaśnienia
Pytanie 6
Poz. 11 „Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma posiadać
regulację wysokości haków i regulację kąta pochylenia czy nie musi posiadać
tych funkcji?”
Odpowiedź 6
Ławka odwrotnie skośna ze
stojakami ma posiadać regulację wysokości haków i regulację kąta pochylenia.
Było: „Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma posiadać
regulację wysokości haków i regulację kąta pochylenia”
Powinno być: „Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma posiadać
regulację kąta nachylenia, a nie musi posiadać regulacji wysokości haków.”
Zamawiający informuje, że
pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji
istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
W związku z udzielonymi
wyjaśnieniami Zamawiający informuje jednocześnie o przedłużeniu terminu
składania ofert. Nowy termin to: 2010-09-29 do godz. 09:00. Otwarcie
ofert nastąpi tego samego dnia o godz.09:30. Pozostałe ustalenia dotyczące
miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Numer sprawy : 12/ZP/G/2010 Janikowo,
2010-09-22
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ 2
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 12/ZP/G/2010 Nazwa zadania: Dostawa
i montaż sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie.
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania
dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Wyjaśnienia
Pytanie 2
Poz. 1 „Jaką wagę ma mieć stos przyrządu na łydkę
stojąc, lub jaki otwór mają mieć krążki obciążenia?”
Odpowiedź 2
Należy przyjąć ogólnie stosowane standardy kierując się
własnym wieloletnim doświadczeniem w wyposażeniu siłowni.
Pytanie 3
Poz. 3 „Przyrząd do mięśni przywodzicieli i
odwodzicieli ma być do ćwiczenia stojąc czy siedząc?”
Odpowiedź 3
Stojąc.
Pytanie 4
Poz. 4 „Przyrząd do mięśni grzbietu i nóg w jaki
sposób ma być realizowane ćwiczenia stojąc czy siedząc?”
Odpowiedź 4
Siedząc.
Pytanie 5
Poz. 10 „Ile i o jakiej wadze sztangielek ma być w
zestawie 2-30 kg?”
Odpowiedź 5
2, 3, 4, 5, 7, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30 kg po 2 szt każdy
Pytanie 6
Poz. 11 „Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma
posiadać regulację wysokości haków i regulację kąta pochylenia czy nie musi
posiadać tych funkcji?”
Odpowiedź 6
Ławka odwrotnie skośna ze stojakami ma posiadać regulację
wysokości haków i regulację kąta pochylenia.
Pytanie 7
Poz. 15 „Czy ławka regulowana ma mieć stojaki na
stałe połączone ze stojakami czy wolno stojące?”
Odpowiedź 7
Ławka regulowana ma
mieć stojaki na stałe połączone ze stojakami.
Pytanie 8
Poz. 18 „Czy Gryf Olimpijski ma mieć wagę 21,5 wraz z
zaciskami i czy ma być hartowany-sprężysty z dopuszczalnym obciążeniem do 400 kg czy wystarczy zwykły
treningowy o tych wymiarach?”
Odpowiedź 8
Gryf Olimpijski ma mieć wagę 21,5 wraz z zaciskami i ma być
hartowany-sprężysty z dopuszczalnym obciążeniem do 400 kg.
Pytanie 9
Poz. 20-25 „Z jakimi otworami mają być obciążniki
talerzowe i czy mają być żeliwne malowane czy ogumowane?”
Odpowiedź 9
Do gryfu łamanego poz. 20-25 należy przyjąć po 2 szt, do
gryfu olimpijskiego pozostałą ilość wg załącznika nr 1a do SIWZ poz. 20-25.
Pytanie 10
Poz. 26 „Z jakimi funkcjami ma być wieża
czterostacyjna i ile posiadać stosów?”
Odpowiedź 10
Wieża czterostacyjna powinna posiadać takie funkcje, by nie
powielały się z Atlasem poz. 27.
Pytanie 11
„Jakie wagi stosów mają być we wszystkich przyrządach w nie
wyposażonych dotyczy pozycji 2, 3, 4, 5, 26?”
Odpowiedź 11
Należy przyjąć ogólnie stosowane standardy kierując się
własnym wieloletnim doświadczeniem w wyposażeniu siłowni.
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie
stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą
wiążące przy składaniu ofert.
W związku z udzielonymi wyjaśnieniami Zamawiający informuje
jednocześnie
o przedłużeniu
terminu składania ofert. Nowy termin to: 2010-09-29 do godz. 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz.09:30. Pozostałe ustalenia
dotyczące miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Zmianie ulega również punkt IX 2. SIWZ – termin związania z
ofertą.
Nowy termin to: 2010-10-28
Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg
terminu po upłynięciu, którego zamawiający może pozostawić ewentualny kolejny
wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji, bez rozpoznania.
Numer sprawy : 12/ZP/G/2010 Janikowo,
2010-09-16
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: 12/ZP/G/2010. Nazwa
zadania: Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni
hali widowiskowo-sportowej w Janikowie
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania
dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Wyjaśnienia
Pytanie 1
Treść SIWZ – Punkt C1-
Wykonawca składa wykaz - Załącznik nr 6 – że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
wykonywał zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiot zamówienia, a jeżeli
okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wraz z montażem sprzętu sportowego
do siłowni o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
Czy Zamawiający dopuszcza wykaz 1 dostawy o
wartości minimum 100 000,00zł brutto
oraz minimum 2
dostaw o wartości minimum 50 000,00zł brutto każda.
Odpowiedź 1
NIE
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie
stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą
wiążące przy składaniu ofert.
Janikowo: Dostawa i montaż
sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160
Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052
3514411 ; 052
3514411 ,
faks 052 3513519.
Adres strony
internetowej zamawiającego:
www.janikowo.com.pl, www.bip.janikowo.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż
sprzętu sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż sprzętu sportowego do siłowni
hali widowiskowo-sportowej w Janikowie w zakresie: dostawa i montaż sprzętu
sportowego do siłowni hali widowiskowo-sportowej w Janikowie zgodnie z
Załącznikiem nr 1a, Rozmieszczenie sprzętu sportowego zgodnie z Załącznikiem nr
5. Dostawa sprzętu musi pochodzić od jednego producenta. Zamawiający uzna
zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek
i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. Wszystkie urządzenia muszą być
fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający dopuszcza
możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż
20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
działalność prowadzona
na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania
specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Wykazanie przez
Wykonawcę Załącznik nr 6 ,że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert wykonywał zadania odpowiadające swoim rodzajem
przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej 2 dostawy wraz z montażem sprzętu sportowego do
siłowni o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
działalność
prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga
posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
działalność
prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga
posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
przedłożą polisę lub
inny dokument aktualny na dzień składania ofert potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 50
000PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1
Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1a
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1
Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 Wzór umowy - parafowany przez
wykonawcę- Załącznik nr 4 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /
pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa
lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o
zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr
ogłoszenia: 291522 - 2010; data
zamieszczenia: 14.09.2010: SIWZ (147kB): Formularz ofertowy Zał. nr 1 (40kB): Formularz cenowy Zał. nr 1a (83kB): Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (27kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (35kB): Wzór umowy Zał. nr 4 (98kB): Rozmieszczenie sprzetu sportowego i przykładowe zdjęcia Zał. nr 5 (1069kB): WYKAZ WYKONYWANYCH DOSTAW Zał.nr 6 (45kB)
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Janikowo
Andrzej Brzeziński
|
Wytworzył: Grażyna Derkowska (14 września 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (14 września 2010, 16:53:14)
Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (23 września 2010, 14:47:46) Zmieniono: WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ 3rejestr zmian tej informacji » Liczba odsłon: 241 |
|