Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji sieci centralnego ogrzewania wraz z węzłami w Janikowie.
Janikowo. Dn.15.09.2010r.
Janikowo: Wykonanie
dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji sieci centralnego ogrzewania
wraz z węzłami w Janikowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160
Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052
3514411 , 052
3514411 , 3583621, faks
052 3513519.
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.janikowo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji sieci centralnego ogrzewania
wraz z węzłami w Janikowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: Prace projektowe polegające na wykonaniu
dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji sieci centralnego ogrzewania
wraz z węzami oraz instalacją teletechniczną w Janikowie: Aktualizacja projektu
technicznego wykonanego w roku 2004 (pozwolenie na budowę nr AiB 7351-5 17
2004) w obrębie ulic: Spacerowa, Miła, Klonowa, Główna, Ogrodowa wraz
ciepłociągiem z Janikowskich zakładów sodowych (Obszar A). Wykonanie projektu
technicznego w obrębie ulic: Słoneczna, Klonowa, Wiśniowa, Kwiatowa, Zacisze,
Zachodnia (Obszar B) Wykonanie projektu technicznego w obrębie ulicy
Wilkońskiego (obszar c) Wykonanie instalacji teletechnicznej dla całego
obszaru. Węzły indywidualne w budynkach. Węzły zaprojektowane z możliwością
zdalnego sterowania i monitoringu. w zakresie: wykonania dokumentacji
projektowo-kosztorysowej służącej do wykonania zadania dla których jest
wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.
1118), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2006 r. Nr 164, poz. 1163) oraz przepisami wykonawczymi do ustaw: tj.
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -
użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i pod-staw sporządzania
kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych
oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno
- użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 1) Dokumentacja techniczna powinna
zawierać: a) Projekt techniczny sieci cieplnej wraz instalacją teletechniczną
b) Projekt techniczny węzłów cieplnych c) Przedmiary robót d) Kosztorysy
inwestorskie e) Specyfikacje techniczne 2) Do obowiązków Wykonawcy w zakresie
sporządzenia dokumentacji technicznej należy w szczególności: a) Wykonanie
dokumentacji technicznej wykonanej na podstawie wytycznych określonych w pkt
III 1 SIWZ, obejmującej: projekty, każdy w 5 egzemplarzach (jeden egzemplarz
dla archiwum właściwego organu nadzoru budowlanego, jeden egzemplarz dla organu
wydającego pozwolenie na budowę, trzy egzemplarze dla Zamawiającego. b)
Wykonanie projektu wykonawczego który zawiera: opis przedmiotu zamówienia
zgodnie z ustawą Pzp. (uwaga: przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez
wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to
uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania
przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, ale wskazaniu
takiemu muszą towarzyszyć wy-razy lub równoważny wraz z parametrami technicznymi,
które musi spełniać przedmiot za-mówienia, aby można stwierdzić, że jest to
produkt równoważny) niezbędne plany, szkice i rysunki (w formie papierowej i
elektronicznej) obejmujące zwymiarowane rzuty i przekroje niezbędne do
wykonania robót wszystkich branż, umożliwiające jedno-znaczne określenie
rodzaju i zakresu robót oraz uwarunkowań. Projekty należy przekazać
Za-mawiającemu w formie wydruku tekstowego oraz rysunkowego w pięciu
egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na płycie CD-R (rysunki w formacie
PDF oraz AutoCAD, część opisowa w formacie pliku tekstowego). c) Informację
dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 1b
Prawa budowlanego. d) opracowana dokumentacja powinna zawierać wszystkie
wymagane opinie, uzgodnienia (rzeczoznawcy: ds. higieniczno-sanitarnych, ds.
BHP oraz ds. Ppoż.), pozwolenia na budowę i inne dokumenty wymagane przepisami
szczególnymi. 3) Sporządzenie specyfikacji technicznych (wszystkich branż)
wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z
dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072). 4)
Sporządzenie przedmiarów robót z rubrykami do sporządzenia kosztorysów
ofertowych, dla wymienionych projektów pkt III 1 SIWZ, które powinny zawierać
zestawienie wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z
ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis
oraz odniesieniem do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych
robót. 5) Sporządzenie kosztorysów inwestorskich (zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i
podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów
prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno - użytkowym), dla projektów pkt III. 1 SIWZ, które
powinien uwzględniać wszystkie czynności niezbędne do wykonania zadania zgodnie
ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami (w pełnym zakresie od robót
rozbiórkowych do robót wykończeniowych) 6) Przygotowanie dokumentacji formalno
- prawnej niezbędnej do uzyskania pozwoleń na budowę oraz rozpoczęcia robót
wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o zatwierdzeniu projektów i
udzieleniu pozwoleń na budowę, w tym należyte i terminowe wykonywanie czynności
i obowiązków nałożonych przez te organy, związanych z zatwierdzeniem projektów
i uzyskaniem pozwoleń na budowę. 7) Przedmiar robót i kosztorys inwestorski
muszą być sporządzone w programie komputerowym NORMA lub w innym, aktywnie
otwieranym przez program NORMA. 8) Opracowana dokumentacja winna być
sporządzona i przekazana Zamawiającemu w pięciu egzemplarzach w formie wydruku
oraz 1 egz. w formie elektronicznej (zapis na płytach CD w formacie pdf) z
zastrzeżeniem pkt. 6 9) Wykonawca jest zobowiązany, w ciągu dwóch tygodni od
zawarcia umowy, do: przedstawienia Zamawiającemu rozwiązań i standardów
wykonania dokumentacji, w celu dokonania stosownych uzgodnień.(szkicowa
koncepcja architektoniczna opracowana dla potrzeb uzgodnień z Zamawiającym w 1 egz.).
przeprowadzenia wizji lokalnej ustalenia z Zamawiającym danych wyjściowych do
sporządzenia przedmiarów, wykorzystania w opracowanej dokumentacji projektowej
najnowszych rozwiązań technologicznych, konsultowania na roboczo z Zamawiającym
zaproponowanych rozwiązań, organizowanie w trakcie procesu projektowego narad w
celu akceptacji proponowanych rozwiązań projektowych (protokoły z narad
sporządzać będzie Wykonawca), 10) Wykonawca jest zobowiązany na swoją
odpowiedzialność i ryzyko uzyskać istotne informacje, konieczne do
przygotowania oferty, 11) Wykonawca nieodpłatnie przenosi na Zamawiającego
autorskie prawa majątkowe do wykorzystania opracowania dokumentacji w celu
zlecenia prac budowlanych na jej podstawie w trybie przetargu publicznego, 12)
Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonaniem w
okresie realizacji zadania, na podstawie prac projektowych, objętych
przedmiotem zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający dopuszcza
możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż
20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w
wysokości: 5 000,00zł, słownie: pięćtysięcyzłotych00/100..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
działalność
prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga
posiadania specjalnych uprawnień
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
1) Wykazanie przez
Wykonawcę - Załącznik nr 4 - że w ciągu ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert wykonywał zadania odpowiadające swoim
rodzajem przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy -
w tym okresie, minimum dwie prace projektowe o wartości każda min. 50
000PLN ,odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia,
za podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
potwierdzą
dysponowanie osobami - Załącznik nr 5 - posiadającymi uprawnienia do
projektowania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia
- minimum 3 osoby
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
a) przełożą
informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w
której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie
mniejszą niż 50 000PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert. Uwaga: Zaświadczenie z banku pokazujące
obroty na rachunku nie będzie uznane przez Zamawiającego za informację o
posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych. b) przedłożą polisę lub
inny dokument aktualny na dzień składania ofert potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej- suma ubezpieczenia minimum na 200
000PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
·
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych
podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art.
26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot
środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
określonym w pkt III.4.2.
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1
Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2
Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę- Załącznik nr 9
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień , pełnomocnictw osób składających
ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów
rejestrowych.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- w
przypadku, gdy wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych tych podmiotów - Załącznik nr 7
Oświadczenie innych podmiotów o braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania
- jeżeli wykonawca wskazuje spełnienie warunków, o których mowa w pkt VI siwz
C.1),C.2),C.3) i D.1) w okolicznościach określonych w A.6) będzie polegać na
zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp, a
podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - Załącznik nr 8
Dowód wniesienia wadium:
a) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód
zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
b) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć
oryginał właściwego dokumentu;
Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
(np. na podstawie umowy konsorcjum, działalności prowadzonej w formie spółki
cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone
przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie
oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed
zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich
współpracę;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o
zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr
ogłoszenia: 293272 - 2010; data
zamieszczenia: 15.09.2010: SIWZ (1002kB): Formularz ofertowy Zał. nr 1 (39kB): Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (28kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (35kB): WYKAZ USŁUG Zał.nr 4 (31kB): Wykaz osób króre będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Zał. nr 5 (33kB): Oświadczenie że osoby ktore będą uczestniczyć w wykonywanou zamówienia posiadają wymagane uprawnienia Zał. nr 6 (22kB): Zobowiązania innych podmiotów Zał. nr 7 (25kB): Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia Zał.nr 8 (24kB): Wzór umowy Zał. nr 9 (63kB): Zmiana treści SIWZ pkt IX ust.2 (22kB): WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ Pytania - Odpowiedzi Załacznik nr 10 (286kB)
BURMISTRZ
Gminy
i Miasta Janikowo
Andrzej Brzeziński
|
Wytworzył: Grażyna Derkowska (15 września 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (15 września 2010, 14:54:55)
Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (24 września 2010, 12:25:05) Zmieniono: WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ Pytania - Odpowiedzi Załącznik nr 10rejestr zmian tej informacji » Liczba odsłon: 318 |
|