Modernizacja ulicy Szkolnej w Janikowie -Roboty bitumiczne W zamieszczonej w dniu 14.10.2010r. zmieniono treść SIWZ w następujących pkt.
data było 2010-10-29 jest 2010-10-08 bład pisarski rozdział III pkt9 gwarancja było 60miesiecy jest 36 miesięcy rozdział VIII pkt.3 błędna nazwa zadania błąd pisarski rozdział XV pkt 3 i 4 błędna nazwa zadania błąd pisarski
Janikowo: Modernizacja ulicy
Szkolnej w Janikowie - Roboty bitumiczne.
Numer ogłoszenia: 325192 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Przemysłowa 6, 88-160
Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3514411, 3583621, faks 052 3513519.
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.janikowo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja
ulicy Szkolnej w Janikowie - Roboty bitumiczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ulicy Szkolnej w Janikowie (w km
0+000,00 - 0+673,03) w zakresie: a) Wykonanie warstwy wyrównawczej. b)
Wykonanie warstwy wiążącej. c) Wykonanie warstwy ścieralnej. Szczegółowy zakres
robót zawiera przedmiar robót będący załącznikiem do specyfikacji. Przedmiary
robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. UWAGA: Wykonawca
zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej ulicy Szkolnej oraz zapoznania się
z dokumentacją techniczną celem zdobycia wszelkich informacji, które mogą być
konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się
możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub
pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający dopuszcza
możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż
50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu
zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, (słownie: Dziesięć tysięcy złotych
00/100).
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania
przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania
przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania
przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania
przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
a) przedłożą informację banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. Informacja o wysokości posiadanych środków lub zdolności
kredytowej musi być minimum w wysokości złożonej oferty. b) przedłożą polisę
lub inny dokument (aktualny na dzień składania ofert) potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia minimum na 200 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
·
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych
podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art.
26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot
środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
określonym w pkt III.4.2.
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1
Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 Kosztorysy ofertowe - Załącznik nr 6
Dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski ul.
Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o
zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr
ogłoszenia: 325192 - 2010; data
zamieszczenia: 08.10.2010: SIWZ (180kB): Formularz ofertowy Zał. nr 1 (38kB): Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (66kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (33kB): Wzór umowy Zał. nr 4 (108kB): Przedmiar robót Zał. nr 5 (26kB): kosztorys ofertowy Zał. nr 6 (28kB): Specyfikacje techniczne - Załącznik nr 7 (8192kB): WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ Pytania - Odpowiedzi Załacznik nr 8 (573kB)
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Janikowo
Andrzej Brzeziński
|
Wytworzył: Grażyna Derkowska (8 października 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (8 października 2010, 13:32:11)
Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (19 października 2010, 12:19:30) Zmieniono: Wyjaśnienia treści SIWZ Pytania-Odpowiedzi dodano Załącznik nr 8rejestr zmian tej informacji » Liczba odsłon: 355 |
|