Dostawa sztucznego lodowiska typu stałego p.n. BIAŁY ORLIK w Janikowie Janikowo, 2010-11-19
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 13/ZP/G/2010. Nazwa zadania: Dostawa sztucznego lodowiska typu stałego p.n. BIAŁY ORLIK w Janikowie
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Wyjaśnienia: Pytanie 1
Bardzo proszę o sprecyzowanie wymogów technicznych dotyczących specyfikacji w zakresie tablicy elektrycznej. Co w szczegółach oznaczają wymogi : - Tablica z konwerterem dla silnika 90kW-1460RPM-IP 23 składająca się z: -Tablica ze stali o stopniu ochrony IP22, zamontowana na urządzeniu, -Terminale dla blokad wewnętrznych, itd.;
Odpowiedź1 Obudowa skrzynki sterowniczej ze stali o stopniu ochrony IP22 z możliwością przyłączenia zasilania od dołu. Terminal blokad wewnętrznych - system sterowania pracą zaworów elektromagnetycznych.
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
W związku z faktem, że udzielona odpowiedź nie powoduje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wszelkie ustalenia dotyczące miejsca i terminu składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Janikowo: Dostawa sztucznego
lodowiska typu stałego p.n. BIAŁY ORLIK w Janikowie
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3514411; 052 3514411 ; 3583621, faks 052
3513519.
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.janikowo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sztucznego
lodowiska typu stałego p.n. BIAŁY ORLIK w Janikowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sztucznego lodowiska typu stałego
p.n. BIAŁY ORLIK w Janikowie
w zakresie:
CHARAKTERYSTYKA LODOWISKA
Wymiary 20m x 40m;
Okres pracy
zimowy;
Rodzaj pracy na
otwartym powietrzu;
Rodzaj medium glikol;
Stężenie glikolu 35%;
Regulacja automatyczna,
typu elektronicznego;
Grubość lodu 50mm;
Rodzaj gazu chłodzącego R404;
Skraplanie powietrzne;
1. OPIS KOMPONENTÓW CHILLERA
Dane pracy:
Moc chłodzenia 197,2KW
Moc pochłaniana 69,9KW
Potencjalna moc silnika elektrycznego 90KW
Gaz chłodzący R404A
Masa ładunku chłodzącego 35kg
Temperatura parowania -15oC
Temperatura wejściowa glikolu -7 oC
Temperatura wyjściowa glikolu -11 oC
Przepływ cieczy 75m3/h
SPRĘŻARKA
wyposażona w:
-pompę oleju;
-zawór odcinający dla strony ssącej i tłocznej;
-zawór bezpieczeństwa 18bar;
-zwór serwisowy oleju;
-filtr na ssaniu;
-lampka kontrolna poziomu oleju w karterze;
-grzałka do podgrzewania oleju;
-zawór odprowadzania gazu chłodzącego, umieszczony po
stronie wysokiego ciśnienia kompresora;
-wskaźnik poziomu oleju, zamontowany na podstawie
kompresora;
-rozdzielacz oleju typu pionowego, wyposażony w zawór kulowy
d] automatycznego powrotu oleju. Rozdzielacz posiada elementy filtrujące
gwarantujące przepływ oleju nieprzekraczający 35p.p.m.;
-zawór do regulacji wydajności
SKRAPLACZ
-powietrzny
CHŁODNICA
-wymiennik płytowy lub wymiennik płaszczowo-rurowy;
Tablica elektryczna:
Tablica z konwerterem dla silnika 90kW-1460RPM-IP 23
składająca się z:
-Tablica ze stali o stopniu ochrony IP22, zamontowana na
urządzeniu, z wejściem dla mocy;
elektrycznej z dołu (3fazy + uziemienie);
-Wyłącznik główny;
-Osłona silnika;
-Licznik godzin;
-Terminale dla blokad wewnętrznych, itd.;
-Termostaty temperatury (GLIKOL);
Sterowanie:
Sterowanie oraz monitoring pracy sprężarki;
Tablica elektryczna mająca
stopień ochrony IP 54 i posiadająca
funkcję; zatrzymania awaryjnego.
Posiadająca
następujące cechy:
Wyświetlacza wskazujący:
-ciśnienie ssania /temperatury/przegrzania;
-ciśnienie tłoczenia/temperatury/przegrzania;
-ciśnienie oleju;
-prąd silnika elektrycznego;
-efektywną wydajność sprężarki;
-temperaturę glikolu;
Regulacja wydajności:
Wydajność regulowana przez czujnik PT100 umieszczony na
wyjściu glikolu.
Izolacja:
Armaflex 38mm
Zawory odcinające:
Instalacja musi być wyposażona w zawory odcinające.
Podstawa:
Podstawa dla powyższych elementów musi być wykonana z
prostokątnych profili.
Zbiornik magazynujący glikol dla obiegu w tem. - 8 oC:
Wykonany ze stali węglowej, pomalowany zewnętrznie,
pojemność 800 litrów,
wyposażony w klamry i konstrukcję wsporczą; zbiornik z membraną o odpowiedniej
pojemności , zawór bezpieczeństwa , izolację.
Pompa obiegu glikolu - 8 oC
Dokumentacja:
Pełna dokumentacja powykonawcza wraz z przewidzianymi przepisami
prawa certyfikatami
Oraz dopuszczeniem do użytkowania przez UDT.
2.PŁYTA LODOWISKA instalacja do zamontowania w betonie
Serpentyna chłodząca powierzchnię:
Serpentyna chłodząca powierzchnię musi być wykonana z
przewodów z politlenku etylu o dużej gęstości UNI 7611 i posiadać następujące
charakterystyki:
Gęstość 0.915/0.965 g/cm3
Jednostkowa granica sprężystości 24MPa
Rozciągliwość <20%
Wytrzymałość rozc. na zerwanie <500%
Współczynnik dylatacji termicznej 200 X 10-6 K-1
Przenikalność ciepła 0.55
W (mK)
Rodzaj PE7o
PN 10 śr.25
Skok 50/100
mm
Całkowita długość serpentyny
około 24000m
GLIKOL
Po zakończeniu montażu urządzenia należy zapewnić
odpowiednią ilość glikolu etylenowego niezbędną dla załadowania przewodów
serpentyny
3.BANDY LODOWISKA samoprzymarzalne o wysokości od 1,1m -1,2m
Konstrukcja band wykonana ze stali cynkowej ogniowo z
wypełnieniem płyt o grubości min. 5mm.W miejscu narażonym na uszkodzenia
mechaniczne za pomocą łyżew ma się znajdować
Listwa okopowa z polietylenu w kolorze żółtym o wys. ok.
20cm i grubości 10mm zamontowana w sposób zapewniający sztywność.
W górnej części bandy lodowiska ma się znajdować
zintegrowany pochwyt w kolorze niebieskim lub czerwonym.
Komplet band musi zapewniać bramę wjazdową dla rolby oraz 2
szt. bramek wejściowych.
Promień w narożnikach bandy - nie mniejszy niż 3,8m/
4.CHODNIKI GUMOWE antypoślizgowe w kolorze czarnym
szerokości min.1,0m
w ilości 100m2
5.Wynajem na sezon 2010/2011 kompletu rozwijanych mat
gumowych wraz z kolektorami o powierzchni planowanego lodowiska.
6. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację wynajmu mat
wymienionych w punkcie 5.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr
1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1
Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2
3.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób
składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych
dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich
znaczenie:
1. Cena - 802. Okres gwarancji - 103. Czas realizacji
serwisowania - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski
ul. Przemysłowa 6 88-160 Janikowo Pokój nr 115 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o
zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr
ogłoszenia: 323313 - 2010; data
zamieszczenia: 15.11.2010: SIWZ (154kB): Formularz ofertowy Zał. nr 1 (40kB): Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zał. nr 2 (28kB): Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zał. nr 3 (35kB)
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Janikowo
Andrzej Brzeziński
|
Wytworzył: Grażyna Derkowska (15 listopada 2010)
Opublikował: Grażyna Derkowska (15 listopada 2010, 18:51:14)
Ostatnia zmiana: Grażyna Derkowska (19 listopada 2010, 17:55:53) Zmieniono: Wyjaśnienia treści SIWZrejestr zmian tej informacji » Liczba odsłon: 303 |
|