UCHWAŁA NR XXIV/182/97
UCHWAŁA NR XXIV/182/97
RADY MIEJSKIEJ W JANIKOWIE
z dnia 25 kwietnia 1997 roku.
w sprawie ustalenia stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, stosowanych przez podmioty świadczące te usługi w przypadku gdy właściciele nieruchomości nie udokumentują korzystania z usług tych podmiotów oraz ustalenia szczegółowych zasad rozliczania za świadczenie tych usług
Na podstawie art. 6 ust. 3, 4 i 5 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. nr 132,poz. 622) oraz art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie terytorialnym (Dz.U. z 1996 roku nr 13 poz. 74 z późn.zm.)
Rada Miejska
uchwala, co następuje:
§ 1.
Ustala się następujące stawki za usługi w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w przypadku gdy właściciele nieruchomości nie udokum2ntują korzystania z tych usług świadczonych przez uprawnione podmioty:
Usuwanie i unieszkodliwianie stałych odpadów komunalnych:
- kontenery o pojemności 7m3 - 67,00 złotych od wywozu jednego kontenera,
- pojemniki na odpady o pojemności 110 l i 240 l na kołach 4,60 złotych za wywóz jednego pojemnika,
- worki foliowe - 4,60 zł
otych za jeden worek,
usuwanie i unieszkodliwianie odpadów w przypadku braku urządzeń do gromadzenia odpadów stałych - 67,00 złotych za dokonanie jednego wywozu bez względu na ilość odpadów.
wywóz nieczystości płynnych - 22,50 złotych za 1 m3
§ 2.
Rozliczenia świadczonych usług usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Janikowo dokonywane będą do dnia 10 każdego miesiąca przez uprawnione podmioty usługi te świadcząc.
Podmioty te będą wystawiać właścicielom nieruchomości rachunki za wykonane usługi w ciągu jednego miesiąca. Wysokość rachunku wynika z przemnożenia stawki za usługę i wielokrotności jej świadczenia.
Właściciele nieruchomości obowiązani są do zapłaty kwoty uwidocznionej na rachunku w terminie 7 dniu liczonych od dnia dostarczenia rachunku.
W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 1 niniejszej uchwały, podmioty świadczące usługi usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych niezwłocznie wystawią rachunek za usługi, a właściciele nieruchomości obowiązani są do zapłaty tej należności w ciągu 3 dni liczonych od dnia otrzymania rachunku.
§ 3.
Wykonanie uchwał zleca się Zarządowi Gminy i Miasta.
§ 4.
Uchwała podlega ogłosze niu na terenie Miasta i Gminy.
§ 5.
Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia. |
Wytworzył: Dawid Łukowski (30 lipca 2003)
Opublikował: Dawid Łukowski (30 lipca 2003, 08:33:54)
Ostatnia zmiana: brak zmian Liczba odsłon: 583 |
|